baby ønskes Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har termin med nummer 2 19. juni. Har kjent nedpress veldig lenge(hadde ingen nedpress i forrige svangerskapet og ble tilslutt satt i gang på grunn av 12 dager overtid), men de to siste dagene har jeg kjent mye mer nedpress også kombinert med litt smerte(spesielt på kveldene). I forrige svangerskap spilte jeg badminton og var aktiv ellers også på denne tiden, men føler absolutt IKKE for det nå til tross for at formen generelt er mye bedre denne gangen. Har svært mye kynnere og rare "vondter" Sex frister heller ikke. Er det noen som vet om jeg kan håpe på at det skjer noe snart? Skal til legen for kontroll på fredag
feris *fødeklar :)* Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 tror ikke noen kan svare på det selv har j termin 11.juni og har veldig mye vondter som sterkere kynnere og stikkinger..som om hodet fester seg el noe tror jeg... det samme spørsmålet stiller jeg oxo meg selv skjer det noe snart tro?? men bare bebisen vet svaret og vi må vente....og vente... gikk over 10 dager med første selv og det var ik noe stas...men nr 2 går jo fortere og kommer tidligere sies det...hmmm... lykke til da
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har termin 30. juni og jeg har også mye nedpress og ubehag nederst i magen på en måte. Hvis jeg reiser meg fra sofaen må jeg ofte gå krumbøyd litt pga ubehag nederst i magen. Har også hatt to kvelder med regelmessige kynnere og en del stikninger. Har hatt det noen uker nå og ikke skjedd noe her. Du kan jo håååpe, men tror nok nedpress osv er ganske vanlig på slutten og at man legger mer merke til det osv når man har født før. Jeg var også mer aktiv osv sist svangerskap enn jeg klarer å være nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå