Gå til innhold

Spådamer: Når dere ser noe negativt...

Anbefalte innlegg

Når dere ser noe negativt på de som ønsker å bli spådd, særlig om de er gravide og om svangerskapet går bra... Lar dere da være å svare, svarer dere da ærlig, eller svarer dere noe for å gi håp og være snille?

Vanskelig balansegang...

Fortsetter under...

jeg svarer ikke på sånt, man skal jo egentlig ikke se på død og sykdom når man bruker evner. i hvertfall er det ikke etisk riktig har jeg lest. så for meg går dette under det i min moral. jeg har sett to aborter her inne, men da har det vært med jenter jeg har snakket med privat og da har jeg sagt det på privaten, får jeg en negativ følelse rundt ett innlegg så holder jeg meg heller borte fra det innlegget. synes ikke det er greit å legge sånt ut her i forumet, og heller ikke privat om man ikke kan stole 100% på at personen tar det greit. de som er her inne er så motagelige og stressa og følsomme ifht graviditet og alt rundt at jeg synes man må ta masse hensyn til det :))))

Det hender seg at jeg főr opp noe negativt,velger da og ikke svare.jeg husker jeg sa det her for ikke så lenge siden t ei jeg kjenner veldig godt,vent med og si det til flere så tidlig og ikke gled deg for mye,din lykke er ikke her enda,6dager etter døde foster.sier som often ikke noe og vil ikke gå inn på det.jeg har jobbet mye for og holde døfen borte siden jeg ofte sanndrømte om dőden og det stemt.siste at noe som sto oss veldig nærme koms til og bli dept av en svart bmw,5mnd etter ble min svigerfar drept,min mann ble veldig redd samt jeg for det var så lenge siden sist.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...