Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en syklus på 22 dager bare som er stabil. tester med EL tester denne runden og begynte å teste på dag 7 siden jeg fremdeles hadde mensen på dag 5 som er anbefalt teste dag. Jeg har testet dag 7,8,9 og 10 men har enda ikke fått en positiv EL test. fikk Hvit tykk utflod idag, er det EL slim og skal jeg bare fortsette testingen imorgen og utover i uken helt til jeg får påvist EL? Skjønner virkelig ingenting. Jeg kan umulig ha hatt EL når jeg hadde mensen..

Har lagt inn aksjer dag 7,9 og 10 denne runden og blir annenhver dag resten av uken også :) Satser på at det skal klaffe nå! <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville fortsatt testingen! tvilsomt at du har hatt el uten at det slo ut på testen:) elslimet pleier vel ikke være hvitt, men blankt og veldig seigt trur eg --> se her http://www.pernille.info/cervixsekret.htm

jeg har brukt den oversikten der, hehe alt man gjør :) lykke til!

Skrevet

Hei!

Hvilke syklusdag er du på nå? Det kan hende at urinen din har vert for utvannet og at du derfor ikke har fått utslag på testen. Jeg har hatt noen temelige svake tester noen måneder, der jeg tror jeg hadde el selv om jeg aldri fikk en skikkelig positiv en.

Ønsker deg masse lykke til!!

Skrevet

Man kan ha EL når tr er på besøk!

Men er ikke så vanelig ;)

Synes det virker som dere har en fornuftig plan med tanke på å legge inn aksjer :)

Min meste pp kommer jeg ikke til å teste etter EL!

Nå tar jeg det som det kommer:)

Skal bare kose oss!!!

Men masse lykke til ;)

Skrevet

jeg er ingen mester, men du KAN vel ha EL og evt kort luteal fase? jeg ville testa en stund til, finner du ut at du har EL på feks dag 14 er jo det noe å sjekke opp..

Skrevet

tester du på morgenen eller kvelden?

Skrevet

takk for svar jenter :)! Jeg tester hver ettermiddag mellom 4 og 6 :) Okei har hatt seigt blank utflod også .. håper EL er rett rundt hjørnet. Tar en ny test i dag og og fortsetter helt til jeg får påvist EL :) Med tanke på aksjeplanen vår så burde spira sitte denne runden , vi har aldri prøvd så ofte før.. blir spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...