gulda Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Da var den lille, skjønne gutten vår kommet! Fødselen var rask, intens, men bedre enn sist. Sliten pga mye amming og litt for lite søvn, men har det veldig bra. Det er stort å ha babyen her,og han er bare nydelig!!! Dette blir kort, for nå er overfloden av tid erstattet med tidsklemma, he he. Tusen takk for følget, supre damer! Håper vi sees på dib! Og jeg ønsker dere alle masse lykke til i avslutningen av svangerskapet, men fødsler og barseltid! Stikker nok innom for å følge med litt enda.. ) Stor klem fra meg!
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Heisann, Gratulerer så mye med Prinsen=)) Overflod av tid er erstattet av tidsklemma ja, hehe ser den;) Nyt det! mvh
Peispå! Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 GRATULERER!!!! Så fantastisk morsomt å se at alt har gått bra, og at dere begge virker ¨å være i fin form. Har fulgt deg i kulissene helt siden du berget "vett og forstand" på meg tidlig på 1.tri!! Har skjønt at noe har vært i gjære, siden det ble så stille på deg:-) He,he Lykke til videre, håper du koser deg masse etter ei lang reise! Tusen gode klemmer!!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Ååå...dervar du å i mål Hjertelig tillykke! Nå tror jeg du var sistemann av de mest kjente nickene jeg skulle følge til mål, så nå takker jeg for meg her inne - mest sannsynlig for godt! Kos deg masse med lillegutten - tross tidsklemma Vi er mange i den klemma
summer85 Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 syns det hadde blitt litt stille fra deg ja! =) gratulerer så mye med gutten! kos dere masse i tiden fremover! =)
Regina Phalange Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Gratulerer Gulda! Har sett etter deg de siste dagene og skjønte at det måtte være noe på gang :-) Kos deg med Junior! Klem
LINDA*** Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 gratulerer da MORO!!! "ses" om ikke lenge på dib
2små,rosa&blå Skrevet 24. mai 2011 #9 Skrevet 24. mai 2011 Gratulerer så masse! Skjønte det ble fødsel da det ble stille etter det siste innlegget ditt (-: Kos deg masse med skatten din.
♥Blåvinge og epleungen♥ Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 Gratulerer Gulda!! Har fulgt med hver dag for å se om det ble fødsel på deg etter siste innlegg, og det ble det -JIPPI HURRA!!! Ønsker deg og den vesle prinsen din en fantastisk barseltid. Håper storebroren har blitt frisk. Hold kontakten fine du! Masse klemmer fra meg (som fremdeles venter på treigingen min,jeg mistenker henne for egentlig å være et føll
Amy*75 Skrevet 25. mai 2011 #11 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer og herlig at det ble en god opplevelse! Håper jeg kan følge tett på..
M-Sophie-Har født Skrevet 25. mai 2011 #12 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer så mye med den lille prinsen :0)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 25. mai 2011 #13 Skrevet 25. mai 2011 gratulerer så mye!! Min prinsesse kom også på termin Så er spent på når lillebror ønsker å hilse på
gulda Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 25. mai 2011 Tusen takk alle sammen! Gleder meg til å lese deres historier!!! ) Stor klem!
Ariela Skrevet 25. mai 2011 #15 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer! Ble skikkelig gira et øyeblikk nå for jeg trodde du mente at nå hadde du fått pengene igjen på skatten.. så da regnet jeg med at mine var like rundt hjørnet de også... hehe... Men uansett! Koselig med en liten skatt også da =) Fnis!
Morcheeba Skrevet 25. mai 2011 #16 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer så masse med gutten - jeg sitter her fremdeles med termin den 22... din heldiggris! Sees på DiB!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå