LittLykkelig Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Hva skal jeg gjøre?? De siste kveldene har han hylt og bært seg etter å ha sovet en stund. Kunne ikke fatte hva det var, han ga seg ikke før jeg tok han ut i stua. Da viste det seg at han ville bæsje. Han bæsjer aldri når han ligger i senga. Ikveld er det samme leksa, hyler og bærer seg og skal visst bæsje nå etter leggetid. Hva skal jeg gjøre? Er jo helt håpløst å ta han opp, la han bæsje og så prøve å legge han. Igår sovnet han ikke igjen før 23.30! Og har vært super-overtrøtt i hele dag. Jippi. Kan man snu et bæsjemønster?
Gjest JuniGull10 og mange drømmer Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Min var slik en periode rett før nyttår. Det gikk over etter ca 3 uker.. Vær tålmodig! ;-) Dette var mens han så smått startet med annen fast føde enn gråt. Har dere begynt med noe nytt i kosten i det siste / er matrutinene endret?
LittLykkelig Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2011 Nope ingen ny mat.. Han spiser det meste, er jo 1 år snart Jaja, får bare holde ut selv om det skaper mange problemer. De få timene man har for seg selv på kvelden er så dyrebare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå