mumsima Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Jeg skal kjøpe div. sko både til meg selv og barna. Er det noen som kan anbefale en (eller flere) skobutikk(er) sentralt i Oslo, med bra utvalg og greie priser?
Sylteflesk Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Grensen skotøymagasin, Grensen 12, byens beste skobutikk. Bra utvalg til voksne og barn. Normale priser for kjente merkevarer, men har også rimeligere ting, og noen som er kjempedyre. Ikke spesielt billig med andre ord, men jeg er av den oppfatning at når det gjelder sko så får du det du betaler for. Blant billige skobutikker er vel DinSko best, men jeg er ikke imponert over utvalget. På Majorstua er LilleVinkel fantastisk på damesko, men har ikke barnesko. Dyrt.
thessi og lillemor Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Grensen 12 har ganske godt utvalg til barn (og voksne forsåvidt). Til meg selv liker jeg blant annet Lille Vinkel og Sole Service (kommer an på hva slags sko jeg skal ha.)
mumsima Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2011 Tusen takk for svarene! Da blir det en tur til Grensen en dag. :-)
frk Nilsen Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Lille Vinkel! Ramona Sko på Grünerløkka har veldig bra utvalg
**¤¤** Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 hvis du ikke er så kresen på sko og er ute etter de helt vanlige, så pleier jeg og handler på karl johan. husker ikke hva den butikken heter, men der er det ihvertfall "kjøp 3 betal for 2". den ligger i samme bygning som lindex. har vært der mange ganger og jeg føler at jeg får mye for pengene.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Grensen skotøymagasin helt klart!! Masse utvalg til både voksne og barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå