Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Huff eg er så dårlig på å holde på det eg sier :( Men no sitter eg¨å ser på deg :)

Får opp 1 barn på deg til :) Jente :) Hun vil kommer når den yngste gutten din er rundt 2 1/2 -3år... Ser en litt dårlig timing pga økonomi ser det ut som men alt vil ordne seg :)

Hus- trivs dere der dere er nå? får inn en flytte bil men dette er ikke før om noen år, mulig dere kjøper et mellom stort hus, med STOR hage/plass....

Her vil du trivest, du vet ennå ikke om dette stedet og vil ennå gå noen mnd før du idet hele tatt vet hvor dette er :)

Økonomi-nja den er no som den er :( Spar litt pener her og der :) Jobb endring vil komme rundt års skifte :) mulig du da begynner i en annen jobb en den du er i nå. (eller skulle vert i om du ikke var i perm)

Tenker du på sikt å ta opp noen fag? evt kurs i noe? Økonomi kurs/fag kommer opp her

Kjærlighet får eg bare opp/inn den du har til guttene dine no (rekner med det er den) for den blomstrer og du stråler.. Men ser dette på stort sett alle som har barn ;)

-------------------------------------------

Du har masse godt i vente, varm sommer og mye "stress" rundt deg, men mulig du er den personen som liker å ha noe å holde fingrene i og få dagene til å gå :)

Av en eller annen grunn får eg inn "min-sol" henne får eg inn når det er en person som er høgt elsket:D

"RamBeler" kommer også inn på slutten.... Han er så hemmelighets full :/ Har aldri klart å lure meg forbi han:( Men han ser noe på deg som kommer som et sjokk opplevelse på deg.. Ikke noe vondt, men noe du kommer til å sette stor pris på, :)

Håper dette sier deg noe :) bare skriv ned om det er noe annet :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143260214-aurora-d/#findComment-143267555
Del på andre sider

litt tilbake melding.Har tenkt og bli gravid kanskje om 3-4år da er to av guttene på skolen.Flytting...nei tror ikke det.Bygde nytt hus for snart 3 år siden,har stor utplass,skogen rett bak her og gård og akrer.Trives.

Jobb,trives i den jobben jeg har,har 100%fast i kommunen og starter på jobb igjen rett etter jula,har alt fått bhg plass..hehe.

Vi har veldig godt økonomi i grunnen,sparer rundt 10tusen minst i mnd.

Har tenkt og ta kurs ang jobben ja,men da er det innen forming.

Men er en person som må ha noe for og holde på med hele tiden...vasker og styrer og styrere på om dagene...men kan oxo ligge i senga og kose med lille gutt,men får litt dårlig samvittighet pga at jeg tenker på alt jeg skal gjøre eller kunne ha gjordt...

tusen takk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143260214-aurora-d/#findComment-143267706
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...