Gå til innhold

Barna til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hedda Kise heter: Alva, Vivil, Fryd og Ylvali. Hva synes dere?

Rekka er både inspirerende og spennende, men personlig liker jeg bare Alva - men det er til gjengjeld veldig fint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du:-) Jeg synes det er en spennende samling navn som står godt sammen, men jeg personlig liker bare Alva, ja.

Skrevet

Jeg synes alle navnene er fine hver for seg, men i sammenheng synes jeg det blir litt for mye av det gode.

Skrevet

Synes kombinasjonen og navnene enkeltvis er fantastiske og "eventyrlige", herlig sammensetning!

Skrevet

Den ene dattera mi heter Alva. Så klart jeg elsker det:) Ellers synes jeg Vivil er litt søtt også..

Skrevet

Enig med Clumsy - flott sammensetning :o) Liker at man ser barna som en helhet, og velger navn som passer sammen. Ikke min sjanger dette, men flott allikevel :o)

Skrevet

Enig jeg og - stilig sammensettning. Jeg likte veldig godt Fryd jeg! Og Alva er fint.

Skrevet

Ylvali er nyyyydelig synes jeg. Vivil tror jeg ikke jeg har hørt før, ganske fint. Alva er jeg ikke så begeistret for, men det passet jo inn her. Fryd er litt som Lykke for meg, pen klang, men ikke egnet som navn.

Skrevet

Kult at noen kaller barna sine for sånne eventyrlige navn :-) Pene navn, men jeg kunne aldri kalt mine barn for noen av de navna. Heldigvis har vi hver vår smak slik at ikke alle heter det samme :-)

Skrevet

Nydelege:):)

Alva og Vivil er fantastisk fine:)

Ylvali og er kult, Fryd er ikkje så fint....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...