Gå til innhold

Hvilken gud anbefaler dere å be til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Ok, det går tilbake med de gamle guder forstår jeg... har ikke gud lenger siden jeg lasta ned Firefox sin Adblock (som i seg sjøl er en gudegave).

Da foreslår jeg at du ber til "alle gode makter" - da burde du smigre hele gjengen og få det som du vil. Krysser fingre.

Annonse

Jeg byr på meg selv hele tiden:) Men jeg er ikke så vanskelig å få bedt.

Jeg skal by på en leilighet, og håååper så fælt! Det var en god idé å be til alle gode makter, da er man jo sikret. Uff, man kan få magesår av mindre.

Da kan jeg opplyse om at leiligheten gikk 600 000 over takst, og det var endel mer enn vi har i madrassen.

Men bønner og fingerkryssing mottas med takk til en budrunde i fremtiden:))

Ja, det er fryktelig nervepirrende, litt for spennende! Jeg skulle ønske at vi fikk en leilighet snart.

Gjest sug lut

Huffa. Ingen trøst, men alt går over takst om dagen i Oslo, ser det ut til, så man må gå for det som i utgangspunktet ligger ute til minst 200 under det man er villig til å gi. Jeg hadde enda bedre margin, starte 400 under det jeg kunne strekke meg til, men det var mest fordi det var så sykt fin leilighet og dem er det få av, og de er vel sjelden prisa påfallende lavt... Blir litt sånn "kinderegg eller ingen sjans i det hele tatt", må være en SUPER bolig som også er SUPERT prisa og så skal INGEN andre legge merke til den i markedet, lizzom...

Men hei, det årner seg av og til, tok bare to uker for min del så ikke bli deppa av Blomstres femten måneder!

Takk Blomstre, får håpe vi finner noe innen året er over...

Vi skal på visning ute i blærum i helgen. En bolig jeg har veldig lyst på og som vi kan by 300 000 over takst på. Så der har vi kanskje en mer reell sjanse enn i oslo. Håper det ikke er like trykk der ute som i oslo.

Hvis vi får den så blir det stor veranda hage på oss, med massa stooore potter:) Så da kan jeg melde meg inn i gartnerlosjen.

Du fikk jo en superleilighet Luten! Problemet mitt er at jeg blir så inmari engasjert i hver leilighet og lager massa planer som går i knus. Jeg må prøve å distansere meg litt.

Jeg håper å kunne komme med en gladnyhet til uken, så kryss fingrene.

Annonse

(med fare for å virke bitter)

grunnen til at det ikke fins noen gud det er verd å be til er den kraftige overvekten av mannlige guder.

om folk som velger å tro, utelukkende tror på menn, så er jeg skeptisk til de som tror på generel basis.

desuten vil ikke en mannliggud forstå seg på hjem og budrunder i det hele tatt - så det så.

Gjest sug lut

Jeg kommer egt ikke på en eneste gud det virker verd å be til, siden ingen av dem har spes god track record. Så egt tror jeg du bør alliere deg med en som i alle fall gjør litt vei i vellinga, type Tor eller Zevs. Kommer ikke på noen gudinner som faller i denne kategorien heller, forresten.

Gjest amandine

Takk tante grusom for at du minnet meg på hvor bra jeg har det her i det original 70-standard-huset mitt! Det er kjempeskummelt med budrunder når det er noe man virkelig har lyst på.

Har ingen tro på guder jeg heller, som sagt, men kan selvfølgelig krysse fingre etc. Dessuten er jeg veldig sterk i troen på at det ordner seg for supre jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...