BabyAug Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Hei! Noen som har noen gode tips til hvor man kan få kjøpt matchende sengekant og himmel som er fint? Har tittet litt på babyshop her men syns ikke de hadde så veldig mye... Hvilke andre butikker har slike ting?
Løvemamman Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 henger meg på her jeg, er ikke så imponert over utvalget på barnas hus heller jeg da. Men begynner å bli litt redd for at det bare er jeg som er ekstremt kresen:P
zombie2be Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 jeg kjøpte på princess denne ganga, hvitt med små silkebamser på. I tillegg mye billigere enn på barnas hus ol. betale 198.- for både kant og himmel,men de var på halv pris;)
Liaes Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Vi har kjøpt sengehimmel og sengekant fra barnas hus i lyseblått! Serien heter Teddy jac, og de har også an elite og stellematte i samme serien. Serien er i blå, rosa eller hvit! er ensfarget med innvevde bamser i stoffet!
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Brio har en serie som heite giraff. I beige og kvit, med en enkel giraff på. Syns den er fin eg :-) hadde det ikkje vert for at vi har fra før hadde eg kjøpt den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå