clarice_starling Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Hei hei Da har jeg kommet inn til dere.. Var 12 uker på lørdag... og det var deilig å være ferdig med de første 12 ukene på en måte. Men så kommer den perioden der man ikke kjenner så mye... og da blir en begymra igjen... Jeg kjenner jeg må på do en del.. (mer som jeg var mot slutten sist. Det var slik at det kjentes ut som om noe presser på blæra hele tiden). I tillegg så sover jeg ikke kjempegodt. Og jeg er kjempetrøtt på dagen.. er ellers sikkert litt hormonell... føler plutselig ikke jeg får til alt på jobb, blir irritert på folk som irriterer meg.. og blir VELDIG irritert også.. henger meg opp i det... Så da har jeg kanskje nok symptomer? Men jeg gleder meg til det blir litt liv inni her..
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Hei og velkommen Jeg har hatt like lite symptomer som deg, og nå som jeg er i uke 16 har jeg enda mindre:) Jeg syns det var litt skremmende i førsten, men nå som jeg har fått bekrefta at alt er bra så nyter jeg virkelig ett så symptomfritt svangerskap Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå