4barns mor Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 I morgen skal jeg på ultralyd. Jeg er 9+0 i dag, og pga medisinbruk hos mannen min så får jeg tilbud om tidlig ultralyd. Gleder meg til å hilse på den lille i magen.. )
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg skal også på UL i morgen. Vil da være 9+2 så vi er omtrent like langt vi:) Var på UL i uke seks og da fikk vi se et lite bankende hjerte. Denne gangen håper jeg på en liten sprellebaby. Dette er min 3 graviditet på 1 år, så håper denne gangen at det går bra!
4barns mor Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2011 Krysser fingrene for deg. ) Dette er vår første ultralyd, gleder meg veldig.
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Da har jeg vært på UL. Fikk se en liten baby, men den sprellet ikke så mye! Heldigvis banket hjertet:) Ble satt tilbake 3 dager, men det stemmer godt med eggløsningen min som var 18 dager etter sist mens første dag (tempet denne gangen). Så da er jeg 8+6 i dag. Skal på ny ktr om 2,5 uke:)
4barns mor Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2011 Babyen min var litt liten, men vi så et bankene hjerte, og det er nok for meg, da vet jeg at det er liv der. Skal tilbake om 4 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå