Billie Jean Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 De siste par dagene har jeg vært så innmari slapp og trøtt! Er 31+1 nå, og det må sies at jeg har vært gjennom et hardkjør med to konfirmasjoner, reising til og fra disse, 17.mai og bursdagsfeiring bare siste uka. Håper det er forklaringen på hvorfor jeg har blitt helt slått ut! Masse kaker og dårlig kosthold hører også med disse dagene selvfølgelig. Og med den gode unnskyldningen med at man spiser for to er det jo lett å trøkke skikkelig innpå når man først er igang... Men hva kan jeg gjøre for å kvikke meg opp nå da? Jeg skal definitivt ikke ha det sånn i 9 uker til. Noen som har noen forslag?
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 hadde det likedann som du skriver her. med meg var det lav blodprosent og lav b12 som gjorde det..... går nå på b12 sprøyter og jerntabletter og føler meg bedre få deg en time med lege å sjekk det opp, kan være at du må begynne på jern e.l. lykkt til
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Ut og gå tur og få litt frisk luft hjelper! Masse hvile, god nattesøvn, frukt og masse vann... Se om det hjelper, hvis ikke kan du be JM måle blodprosenten din og sjekke blodtrykk. Håper det hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå