Hegemor_78 Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Vært så stille fra deg i det siste, eller er det bare meg som er her mye mer akkurat nå ;-) Skulle ikke du ha innsett denne uka? Spent på å høre hvordan det går.. Klem
shalin Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Hei Hegemor:-) Jeg tester eggløsning for harde livet om dagen,trodde jeg skulle hatt den i går eller idag,men neida,så jeg håper den kommer imorra(iallefall før helga) så da skal jeg vel til klinikken å begynne å måle slimhinne? har ikke hatt innsett i naturlig syklus før,så dette har jeg ikke noe greie på,men håper på innsett denne uka:-) Så koselig at du husket på meg:-) Hvordan går det med deg? Klem
Hegemor_78 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2011 Er et slit dette her, med timing og tilrettelegging :-) Det ble ingen egg på frys for meg så hvis det ikke klaffer denne gangen så blir det vel like langt regime neste gang. Jeg har ingen spesielt god følelse, er en uke siden innsett nå.. Hatt en del vondt i magen men de siste to dagene har jeg bare hatt litt vondt innimellom. Kjenner veeeeldig lite andre symptomer... Håper du får eggeløsning snart og at innsettet går helt perfekt - denne gangen tenker jeg den/de(??) sitter!
Heeii123 Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Shalin, jeg hører og til i Porsgrunn,og skal sette inn egget mitt til fredag er kjempe glad nå. jeg skal og som deg,sette inn i naturlig syklus, så jeg har ikke store forhåpninger av en eller annen grunn. føltes mer rett sist da alt var ordnet av klinikken,og man kunne sette eggløsning sprøyten. Nå er det jo opp til kroppen min,og da føles det litt rart... hehe Uansett,blir gøy å se hvordan det ender da.ønsker deg,og alle andre lykke til:)
shalin Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Hvordan gjør man dette da? har hørt at noen må avbryte når de skal sette inn i naturlig syklus,er det fordi slimhinna ikke er som den skal da eller? Er mye man skal tenke og bekymre seg over gitt:-( Den dumme eggløsningen kom søren ikke idag heller,da får den søren i meg komme i morra!! Kjedelig at det ikke ble noen egg på frys Hegemor,får satse på at den sitter for det!!! Da jeg ble gravid med datra mi hadde jeg overhodet ingne symptomer,så jeg ble veldig overrasket da jeg fikk beskjed av legen at jeg var gravid;-) Ja dette er et slit både psykisk og fysisk,er glad når denne tiden er over,og jeg sitter med en deilig baby i armene;-) mase lykke til meg rugningen Hegemor:-) Og lykke til med innset på freda Syv,kanskje vi ses?;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå