Gå til innhold

Hvilken score får du på hjernetesten for kvinner? Og kjenner du deg igjen i resultatet? (Bli med da vel, uformell spørreundersøkelse.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk 215 poeng og det passer egentlig ganske bra!

Fortsetter under...

Skrevet

Dagens laveste? Jeg fikk 85 :-p

Er visst ganske så maskulin, men kjenner meg ikke så veldig igjen i sammendraget.

Skrevet

Kan vel egentlig bare signere annie 17,47.. :) Samme poengsum og ellers likt.. :)

Skrevet

65 poeng

Er ikke lesbisk, er heterofil og gift med verdens deiligste mann :-) Er ikke littegranne bifil heller i tilfelle noen lurer.

Men er ikke overrasket, har tatt lignende tester før som sier det samme og det har blitt sagt til meg før av både menn og kvinner at jeg tenker som en mann. Et kompliment fra den ene kanten og fornærmelse fra den andre...;)

Skrevet

Jeg fikk 295..vil nok si det stemmer veldig godt!

Skrevet

165 :) Kjenner meg veldig godt igjen ja :)

Annonse

Skrevet

fikk 165 jeg og... Og kjenner meg ganske godt igjen i beskrivelsen.

Skrevet

Mannen min fikk 95 poeng;)

19:45

Skrevet

Jeg fikk 155 poeng:

Både mannlig og kvinnelig hjerne

Poengsummer mellom 150-180 viser at personen har trekk fra begge kjønn i måten å tenke på, eller en fot i begge leirer, rent kjønnsmessig. Disse personene heller ikke klart i mannlig eller kvinnelig retning i sin tankemåte, og de har gjerne en mental fleksibilitet som gjør at de er gode å ha i alle sammenhenger der problem skal løses. De har anlegg for å komme godt ut av det med både menn og kvinner.

Og jeg er absolutt enig i beskrivelsen :)

Skrevet

Veldig rart at de har delt den opp i hjernetest for kvinner og hjernetest for menn da...

Skrevet

Hehe, jeg fikk 170. Dette stemmer bra, jeg er veldig opptatt av logikk og strategi. Ikke fullt så opptatt av bryllup og blomster som mine medsøstre:-P

Annonse

Skrevet

Jeg fikk 95 og ble vel ikke spesielt overrasket over det. Er verken mann eller lesbisk.

Skrevet

175 Mannlig og kvinnlig hjerne hehe

Skrevet

245 så her er det mannlig hjerne....;)

Skrevet

Tok testen på nytt, og endret på svarene der jeg var i tvil første gangen. Trodde det skulle gjøre meg mer feminin, men jeg gikk fra 65 til 50 poeng i stedet. Jauda.

Skrevet

Fikk 295. Kjente meg godt igjen i beskrivelsen, men har egentlig alltid følt meg guttete. Jeg kommer veldig godt overens med gutter. Er jeg på fest med venninner og kjærestene deres, blir det oftest slik at jentene bare sminker seg og danser/synger hele kvelden, mens jeg sitter og ler og kødder med gutta. Jeg syns jenter mangler humor, og er ikke glad i intrigene og alt snusket som følger med jenter. Likte godt å gå i gutteklær før, og sminker meg ikke mye osv.. Likevel er jeg tydeligvis feminin i tankegang :) Da slapp jeg å lure på om jeg var født i rett kjønn da :P

Skrevet

Jeg fikk 135, så jeg har en maskulin hjerne, og det stemmer bra. Er veldig praktisk, og setter meg fort inn i "manneting", men samtidig er jeg ganske feminin.. :)

Skrevet

165. Føler jeg er ganske god på en del manneting.

Hvem er det forresten som snakker i telefonen samtidig som det er lyd på TVen like ved? Da er det vanskelig å høre hva de sier.

Skrevet

185 her.. Jeg er da litt av begge... Tenker litt som en mann, men er veldig feminin også..

Skrevet

265, stemmer ganske bra.

Skrevet

Fikk 235, men føler meg ikke særlig kunstnerisk eller kreativ akkurat...

Skrevet

hahaha du er sikkert mann. ;p

Skrevet

Jeg fikk 125 poeng og kjenner meg igjen på det(ikke lesbisk).

Er kvinnelig på andre områder med håndarbeid og matlaging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...