Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Jeg er muligens lesbisk, i følge den testen. haha! Fikk bare 125 i score. Dvs jeg tenker som en mann i mange tilfeller. Det visste jeg egentlig fra før, men er langt fra maskulin eller lesbisk. Er faktisk veldig feminin og elsker og tenner veldig på mannen min. Men noe er det i det, for jeg har alltid ønsket å bli guttemamma (er det) og har aldri fått dreisen på hårfletting, mote, sminkestiler og sånne ting. Kan sminke meg perfekt, men har lært det via tutorials og studering av teknikker som andre bruker. Altså en maskulin taktikk for å lære feminine kunster. Dog er jeg umåtelig kreativ på kjøkkenet, symaskinen og med malepensel eller diktboka i hendene. Ta testen og skriv om du kjenner deg igjen i resultatet du får. http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.6455876
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg fikk 235 poeng, og det stemmer vel ganske bra :-) Liker "jenteting" og stoler mye på intuisjonen min.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Fikk 215, og det stemmer veldig bra for meg ..men det var et par spørsmål hvor jeg ikke gjorde noen av delene, da svarte jeg bare hva jeg mest sannsynlig ville gjort
☆☆☆ Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Jeg fikk 195 poeng, og det er vel omtrent som jeg trodde. Jeg har aldri vært spesielt jentete, men er ikke maskulin heller....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 jeg fikk 165, så er litt av begge leire Elsker å sette sammen IKEA møbler, fikse elektriske duppeditter, ordne "mannforlkarbeid" osv, men er veldig sympatisk og en god rådgiver når venner kommer med problemer osv. Er ikke jentete i den forstand at jeg fniser og er redd for kryp, men liker å pynte meg og følge med på mote/innredning.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Jeg fikk også 195 Jeg er vel kanskje litt "guttete" i den forstand at jeg ikke er spesielt opptatt av klær, sko, interiør, osv... Jeg er også opptatt av "gutte-ting" som biler og båter, og liker godt både fart og spenning. Dessuten er jeg ei realfags-jente, og liker godt matte og fysikk. Mine kunstneriske evner er vel heller dårlige ;P ehhehe.. Men jeg er også ei skikkelig skravlejente, og har da noen feminine sider også
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #9 Skrevet 24. mai 2011 Jeg fikk 285 og ja jeg kjenner meg godt igjen
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 135, kjenner meg mye igjen i det du skriver HI. Bortsett fra en ting, har had et forhold til en jente da jeg var yngre. Men anser meg selv for å være heterofil, ungdommerlig nysgjerrighet og forvirring kan det kansje kalles? Jeg er rimelig handy, leser kart bedre enn mannen og er vel feminin utad, men trivest best sammen med menn. Synes i grunn det er mye fjas på endel damer, blir litt for kjedelig for meg. Hater å shoppe sammen med andre, er svært målorientert og vet hva jeg skal ha når jeg skal handle, det er kjapt inn og kjapt ut.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #11 Skrevet 24. mai 2011 Samme score som HI. Kjenner meg igjen i beskrivelsen, men ikke lesbisk.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #12 Skrevet 24. mai 2011 Jeg tror kanskje du har misforstått litt når du drar inn legning i dette her HI. Jeg er lesbisk og scorer langt over 200. Samboer scorer også over 200. Man er ikke lesbisk fordi man tenker som en mann, men fordi man forelsker seg i jenter.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #13 Skrevet 24. mai 2011 130 poeng, og det stemmer i den grad at jeg er veldig analytisk, resultat og løsnings -orientert. Føler meg dog ikke mannlig, men har alltid hatt flere mannlige rollemodeler enn kvinnelige.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #14 Skrevet 24. mai 2011 Det er ikke JEG som sier det. Det er TESTEN. hi
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #15 Skrevet 24. mai 2011 Jeg fikk 195 og mannen min fikk 65. Kjenner oss godt igjen, ja.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #16 Skrevet 24. mai 2011 E du lesbisk, 17:33? Hvis ikke samboer er kvinne finnes det en hjernetest for menn også. Link til den på toppen der et sted.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #17 Skrevet 24. mai 2011 Hehe... jeg fikk 105. Jeg tror det kommer av at jeg er ganske logisk/matematisk i måten jeg tenker på. Så på mange måter stemmer det, og jeg har nok ofte samme måte å tenke på/samme humor som mannlige venner og liker typiske "gutte ting" når det kommer til litteratur/musikk/fritidsaktiviteter. Men, og jeg vet det ikke er lov å starte en setning med men, jeg er veldig jentete på ting de ikke spurgte om der; jeg skravler som bare det, går masse i kjole/skjørt og liker klær/make-up og slikt. Og, og jeg vet at det heller ikke er lov å starte en setning med og, jeg er ikke lesbisk i det hele tatt, selvom mannen nok gjerne kunne tenkt seg det en gang i mellom
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #20 Skrevet 24. mai 2011 Testen for menn er akkurat lik som den for kvinner, du!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #21 Skrevet 24. mai 2011 155 - og det viste jeg vel fra før av - androgyn hjerne
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #22 Skrevet 24. mai 2011 Analytisk,. logisk, verbal, velorganisert og disiplinert- joda kjenner meg igjen. 165 poeng fikk jeg
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #24 Skrevet 24. mai 2011 145 Må vel fortelle mannen i kveld at jeg mest sannsynlig er en mann :-P
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #25 Skrevet 24. mai 2011 125... så ikke så veldig typisk kvinnelig nei.. Men synes det stemmer. Jeg er ganske teknisk anlagt, jeg er ikke opptatt av klær og sminke, shopping etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå