Peispå! Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Ok damer, har et litt små-pinlig spm, but here it goes! De siste dagene har jeg hatt en del runder med veldig trykketrang? Gjerne når jeg har kynnere får jeg også endel sekunder der jeg føler et veldig til press, akkurat som om jeg bare mååå gjøre nr 2.... Mener selv at dette ikke er den vanlige nedpress-følelesen. Akkurat som jeg må på do og bare måååå få noe ut..... Hjelpes, er det overhodet noen flere som har det slik? Har aldri kjent dette i første svangerskap, kun når jeg hadde pressrier. Kan det være babyen som herjer rundt der inne og "treffer" noe mon tro?
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har det også slik innimellom, med 18 dager til termin. Tror det er hodet som tenger lenger og lenger ned i bekkenet og at slikt føles som om man må trykke litt
Jippi-77 Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Alle mine fødsler har begynt på den måten at det kjennes ut som om jeg må på do (for å gjøre stort). Denne gangen var det nettopp det som gjorde at jeg forstod at fødsel var på gang, for jeg har ikke så veldig vonde åpningsrier (de kjennes mest ut som kraftige kynnere). Men det er sikkert veldig individuelt, som alt annet. Kan jo være at noen kjenner det slik også ellers i svangerskapet. Er det lenge igjen til termin?
Peispå! Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2011 Wow, riktignok begynner jeg å bli lei allerede av sterke, hyppige kynnere og vonde bekkensmerter, men ...... har ikke termin før om 6 uker, så håper lillebror holder seg på innsida bare et par uker til i det minste:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå