Gå til innhold

Titter innom en liten snartur :-) <3

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :-) Håper dere har det kjempebra, at kjærligheten blomstrer og at spirer sitter :-)

Jeg har selv våknet opp av en dvale og har aldri hatt det bedre :-) Gamle ting er avsluttet(lang historie), jeg er virkelig fri, og jeg ser frem til en sommer med nye og herlige eventyr og er jeg heldig så kommer kanskje en ny kjærlighet min vei :-) Det er utrolig hvor høyt og tydelig universet snakker til en hvis man holder kjeft og lytter, og hvor store konsekvensene blir :-))

Hvis noen har lyst til å se på min sommer og eventuelt kjærlighet så blir jeg glad :-) Og hvis noen har det leit eller lite energi, så fokuser på meg og kjenn på den barnslige gleden jeg utstråler, jeg deler gjerne av den :-)

Lys og kjærlighet til alle sammen <3

og

mange lange go' klemmer :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143259273-titter-innom-en-liten-snartur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får litt sommerfugler når jeg tenker på 27 mai, ser jente tror jeg og 3400-3600, kan være 36ognoensmå og 50 cm. Ser vanlig fødsel men det er dette med KS'en i bakhodet. Er jo ikke planglagt ks, men jeg vet ikke om det er i ditt eller JM bakhodet altså - har jo sett den før også :-) 9 timer slår meg også :-) Men er ikke verdens flinkeste med dette jeg altså, så ta det med en klype salt :-)

Når det gjelder kollegaen så blir jeg nesten forelsket :-) Men jeg vet ikke om det er kjæreste forelsket jeg blir, kan hende en sjelevenn, en du har vært sammen med i tidligere liv, en som har betydd veldig for deg :-) Men hvorfor jeg får denne følelsen av å være forelsket det vet jeg ikke, nesten så jeg sitter her å kniser og blir varm både her og der ;-) Hva fremtiden bringer for dere 2 er litt vanskelig å si nå, siden parametrene er så svingende nå - men kan se på dette når ting har roet seg ;-)

Klem

så morro ;)

er nok sikkert ks som sitter i mitt bakhodet, tror ikke d blir d men tanken ligger der.....skjønner hva du mener med forelsket følelsen...jeg skjønner den heller ikke, men tror det er som du beskriver en sjelevenn....

tusen takk for at du tok deg tid!!!

klem;)

så morro å se deg igjen her inne :)

Hehe energien din er ikke vanskelig å fange opp :P

Som sagt (tror eg) så er det bare juli som kommer opp i hode mitt.. hihi.. Får ikke inn noen annen mnd som eg bra kjærlighets mnd eller mnd for noe som helst annet nett nå :P

Annonse

Jeg er hæppi hæppi hæppi wiiii :-)))

Kommer sterkere tilbake snart, men har godt av denne pausen og fokusere helt og holdent på meg selv - noe jeg aldri har gjort før, og som alle burde gjøre :-)

Du har jo sagt juli du lenge, og du har jo sett meg hoppende glad i juli så den har jeg skrevet opp i bakhodet og jeg gleder meg til å se hva det kan være :-)) Har av en eller annen merkelig grunn datoen 1 juli i holdet, den kommer igjen og igjen sånn plutselig når jeg er her og der - så det er også en spennende ting :-)

Takk -mtp :-)

Koseklem

hmm..

skal vi se, jeg er på vei ut dørene, men d som kommer opp til meg er at du har stengt en dør og åpnet en annen. Den nye døren innholdet mye mer lys og varme energier enn det gamle som du var innenfor......

Nå vet ikke jeg hva du har vært igjennom, men for meg virker det som noe er avslutta og du er på vei mot noe nytt....nye eventyr:)

Og d kommer du til å få også....Ser for meg at alle sommermnd blir fantastiske...du har en energi som stråler og alle menneske rundt deg vil fange det opp. Du er umulig å ikke legge merke til, du har en aura rundt meg som oser av selvtillit og gode følelser. ingen kan ha noen vonde tanker om deg bare massevis av godt å si om det og det føles bare deilig alt sammen....kjenner jeg blir ti kilo lettere innimeg og d kan igrunn ikke beskrives...

Jeg ser en høy mørk mann, han kan se utenlandsk ut men jeg tror han er helt norsk;)

Virker på en måte som du kjenner han litt fra før men han har oppdaget deg på nytt og d er jo ikke rart;)

Ønsker deg masse lykke til :)

klem

Så morsomt å se at du også ønsker å bli spådd. Kanskje ikke så lett å spå seg selv :)

Ville du spådd meg en dag? Lurer på når det blir fødsel..

Men det kommer nok ikke til å skje enda, så har ikke dårlig tid. Bare hvis du har tid og ork en dag.

Ha en fortsatt strålende dag. Og hold humøret oppe - det smitter :)

Hei Athina;)

jeg har skrevet et svar til deg lenger opppe her, men kopierer det her om du ikke ser det:

hmm..

skal vi se, jeg er på vei ut dørene, men d som kommer opp til meg er at du har stengt en dør og åpnet en annen. Den nye døren innholdet mye mer lys og varme energier enn det gamle som du var innenfor......

Nå vet ikke jeg hva du har vært igjennom, men for meg virker det som noe er avslutta og du er på vei mot noe nytt....nye eventyr:)

Og d kommer du til å få også....Ser for meg at alle sommermnd blir fantastiske...du har en energi som stråler og alle menneske rundt deg vil fange det opp. Du er umulig å ikke legge merke til, du har en aura rundt meg som oser av selvtillit og gode følelser. ingen kan ha noen vonde tanker om deg bare massevis av godt å si om det og det føles bare deilig alt sammen....kjenner jeg blir ti kilo lettere innimeg og d kan igrunn ikke beskrives...

Jeg ser en høy mørk mann, han kan se utenlandsk ut men jeg tror han er helt norsk;)

Virker på en måte som du kjenner han litt fra før men han har oppdaget deg på nytt og d er jo ikke rart;)

Ønsker deg masse lykke til :)

klem

stratosen_er mamma_

Annonse

Stratosen:

Åååå høres jo helt fortreffelig ut det da! :-)) Nå gleder jeg meg enda mer til sommeren :-))) Og ja denne døren jeg har åpnet var en mysterie-dør som alle burde lete etter i seg selv - for den var en herlig dør å åpne :-))

Hmmm må sjekke facebooken min nå å se om det er noen høye mørke der ;-) Er en høy mørk jeg driver å snakker med skjønner du, sånn innimellom, og vi flørter litt - en løve :-) Men han er ikke så mørk at han ser utenlandsk ut da , men jeg hadde jaggu ikke sagt nei hvis han hadde falt for meg nei... phu hehe

Tuuuusen takk for at du så på meg :-))

Stor og varm klem

Hey baby BAE :-))

Deilig lesing! :-))) Å som jeg gleder meg til i sommer, hele meg danser hver dag nå og jeg håper virkelig at du får kjenne denne følelsen jeg har og at du kommer til å smile med hele deg som jeg gjør og at det skjer snart :-))

Koooooooos

Hø? Fikk bare 1 i går jeg :-(( Og ingen i dag :-((((

Nei skal ikke være noe galt her nei, min mail går igjennom ett selskap alla telenor sin mail, så det jeg kan motta hvor store mailer som helst omtrent :-/

Har du brukt riktig mailadresse da? Sender deg en testmeldig så ser du om du får min :-) Får også andre mailer fortløpende her så den skal funke altså :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...