Gå til innhold

Åhhh, utålmodig-hvordan blir fødsel og når kommer junior ut?

Anbefalte innlegg

Æsj, var på nedslående kontroll i dag. Er to dager over termin og på kontroll i dag, var det lite fremdrift å spore så jordmor hadde liten tro på at det ble fødsel før helgen. Da blir det overtidsvurdering over helgen, og jeg er litt både og i forhold til om jeg vil settes i gang eller ei? Hadde liksom et håp om at det skulle starte av seg selv denne gangen, men samtidig er jeg redd for å gå for lenge på overtid da jeg får en stor unge. Noen som vil se litt på meg og si noe om hva dere får opp om fødselforløp og dato?

Meg 30.05.72

:)

Fortsetter under...

Du fikk opp 25.mai på meg litt tidligere, så det er fortsatt ikke forsent til det, men jeg kjenner at jeg er blitt litt mer pessimistisk med tanke på det etter kontrollen i dag. Min bror har faktisk hele tiden sagt 28´ende (lørdag) så det blir spennende å se ;-)

Må bare smøre seg med tålmodighet, men det kan være en prøvelse i disse dager, hehe.... Skal jo bare være, og er selvfølgelig glad for at det faktisk er like om hjørnet, og at jeg snart skal få holde junior i armene.

Krysser fingrene for alle dere som fortsatt venter og prøver, ble selv godt voksen før det plutselig ble full klaff med min nåværende samboer. Og nå har vi en to-åring + nr.2 like om hjørnet. Akkurat som jeg har ønsket meg :) Så det ordner seg til slutt for de fleste, bare at det tar litt lenger tid for enkelte.....

Du fikk opp 25.mai på meg litt tidligere, så det er fortsatt ikke forsent til det, men jeg kjenner at jeg er blitt litt mer pessimistisk med tanke på det etter kontrollen i dag. Min bror har faktisk hele tiden sagt 28´ende (lørdag) så det blir spennende å se ;-)

Og får du (og bror) rett kan det jo tyde på at det starter av seg selv, og jeg slipper igangsetting :)

Må bare smøre seg med tålmodighet, men det kan være en prøvelse i disse dager, hehe.... Skal jo bare være, og er selvfølgelig glad for at det faktisk er like om hjørnet, og at jeg snart skal få holde junior i armene.

Krysser fingrene for alle dere som fortsatt venter og prøver, ble selv godt voksen før det plutselig ble full klaff med min nåværende samboer. Og nå har vi en to-åring + nr.2 like om hjørnet. Akkurat som jeg har ønsket meg :) Så det ordner seg til slutt for de fleste, bare at det tar litt lenger tid for enkelte.....

Noen flere som får opp noe?

:)))))

Annonse

Oi, spennende. Vil helst ikke ha han på samme dag, hadde vært greit med hver sin dag, men du verden så velkommen han er uansett hvilken dag han skulle velge....

Takk for respons fra deg også :)

:D Artig med flere tilbakemeldinger her, korter ned ventetiden litt, også får jeg noe annet å tenke på. Blir spennende å se hvem som treffer tilslutt. Alle datoer før den 30.mai tilsier at det starter av seg selv. Den 30´ende blir det vel overtidskontroll og da vet jeg ikke hva som blir konklusjon i forhold til ev igangsetting eller fortsatt venting......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...