Gå til innhold

"Farlig" å pakke bort gravidtøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg sortert og pakket ned alt gravidtøyet som hang igjen i skapene mine. Og jeg må bare få si en ting... det er jammen meg "farlig" å pakke det bort og i det hele tatt se på det... Jeg merka at jeg fikk veldig lyst til å bli gravid igjen. Og det til tross for at gullungen min er bare er 9 mnd gammel. I tillegg hadde jeg vond bekkenløsning og litervis med vann i kroppen under graviditeten. La på meg i hvert fall 23 kg. Men til tross for kiloene så følte jeg meg så flott mange ganger mens jeg var gravid!

Hmm.... tror jeg må være litt gal ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, denne skulle egentlig legges ut på Skravlesiden.

Skrevet

Ja, du er gal! Her skal jeg kaste alle gravid klærne så langt ned i søpla jeg bare kan! Er sååå glad jeg aldri-aldri-aldri skal være gravid igjen :)

...men jo, jeg kjenner igjen følelsen. Er bare veldig ferdig med å være gravid/føde :)

Skrevet

Skjønner deg veeeldig godt!! Jeg hadde et drømme svangerskap uten noen plager, fikk ikke noe vann i kroppen, ingen bekkenløsning og la kun på meg 12 kilo... alikevel var jeg så dritt lei de siste ukene at jeg sverget på at jeg aldri skulle ha flere barn... meeeen nå er jenten 5 uker, og jeg kan se at hun ikke lengre er like liten som hun var når hun ble født, hun vokser sååå fort! Og jeg er kjempe misunnlig på de som skal føde, jeg har kjempe lyst å føde igjen for jeg hadde en helt utrolig opplevelse:)

Så kanskje jeg er like gal som deg:)

Skrevet

Gale mennesker :-p Jeg har fått min tredje og siste, og er sjeleglad for at dette er min siste.

Skrevet

Haha! ;-)

Skrevet

Juhuu da er jeg ikke alene om å være litt gal ;-)

Men jeg har bare denne ene da. Kanskje vi hadde vært mer ferdige med hele gravid suget hvis vi hadde to eller tre unger. Jeg tror jeg vil ha tre ;-)

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Babyen min er også 9 måneder og jeg kjenner jeg får problemer med å puste bare ved tanken på å bli gravid igjen. Her er butikken stengt! Har to eldre barn og kjenner at tre er et perfekt tall :-)

Forøvrig pakket jeg bort gravidtøyet dagen før fødsel (fordel med å bli igangsatt;) og babytøyet pakker jeg bort fortløpende, så jeg slipper unna sånne skumle saker;)

Skrevet

Skjønner dere veldig godt. Jeg hadde lyst på en til når jeg kom hjem fra sykehuset jeg..heheh:-)

Nå er mini 5 mnd og merker at jeg blir litt misunnelig når jeg snakker med gravide, men regner med at vi begynner å prøve igjen når han er rundt ett år. Og det er ikke lenge til.:-)

Hadde også ett drømmesvangerskap med ingen plager, men jeg var ikke det spor lei på slutten jeg da. Koste meg veldig som høygravid.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...