acs77 Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Er 7 +4 og har blødd i en uke, nå har det endelig stoppet. Var på UL i dag, og det er hjertelyd!! Men legen fant noe foran selve fosterposen. En ansamling av noe, kanskje levret blod sa han, men han visste ikke. Han trodde jeg ville blø mer, og det bare var å vente. Andre som har opplevd dette? Syns det så ut som det var så mye av det.
MammaSprett Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har tre barn og er nå gravid for 4. gang.... Jeg har blødd i de to første og nå dette svangerskapet. Har hatt alt fra spotting til styrtblødning. Alt har gått bra hver gang - men jeg har tydeligvis lett for å blø... De har ikke funnet noen grunn for blødningene, ei heller sett på det som farlig. De to første svangerskapene fikk jeg ultralyd ved hver av disse blødningstilfellene. Vi så da at det var liv - og jeg kunne senke skuldrene. I dette svangerskapet har de tydeligvis en ny policy - og vil ikke ta ultralyd når man er så tidlig på vei. Er det en abort så fikser kroppen det selv mener de. Derfor tok jeg kontakt med en privat gynekolog som følger meg opp.. Det er veldig betryggende ;-) Lykke til ;-)
acs77 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2011 Takk! Så godt å høre. Men jeg syns ikke det er greit at du må gå til UL privat. De skal sjekke det uansett mener jeg. Har to barn fra før og har vært igjennom to aborter, men ikke opplevd noe slikt som dette før. Jeg har erfaring med at kroppen ikke alltid ordner opp selv, jeg har hatt to utskrapninger. Håper i hvert fall på det beste denne gangen. Lykke til!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå