☆☆☆ Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Noen som har opplevd at bivirkningene av Synarela gir seg etterhvert? Jeg sliter veldig med hetetokter og hodepine (samt tørr skjede, null sexlyst og emosjonell labilitet, men det er faktisk mindre plagsomt), og er sykemeldt denne uka. Jeg blir gal av å være hjemme, men klarer heller ikke å jobbe med denne hodepinen og mangelen på søvn (våkner badet i svette og sliter med å sovne igjen, flere ganger pr natt). Er det håp om at dette går over like fort som det kom?
♥Irbeni♥ Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Huff, stakkars deg Jeg hadde det på akkurat samme måte alle 3 gangene jeg gikk på den.. Bivirkningene gir seg stortsett med en gang du slutter med den... Men det var et helvett de 18 dagene.... Vi er nå hos privat klinikk og der fikk jeg sprøyter i stede for nesespray og de ga ingen bivirkninger for meg i værtfall...
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Hei! Jeg har nå gått 4 runder på Synarela og 1 runde med Suprecure, Synarelaen slo meg helt ut de to første gangene. Hadde det akkurat som du beskriver, kunne våkne om natten våt i svette, hadde grusomme mareritt- tror kanskje det var veldig dårlig nattesøvn som gjorde at jeg fikk så voldsom hodepine. Kan ikke huske at det gikk over de to første rundene, men på de to siste så virket det kanskje som at kroppen hadde vendt seg til at jeg inni mellom kom i 'overgangsalderen', for da hadde jeg ikke slike symptomer! Dette var vel ikke til noen trøst akkurat nå, men det som er sikkert iallefall for min del, var at det gikk over da jeg sluttet med sprayen!
dincene Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Ble bedre når jeg begynte på sprøytene. Da vært det mindre av de første bivirkningene på en måte. Etterpå begynte jeg å kjenne veldig at magen jobbet Men med hodetverket slet jeg også veldig mye med. Jeg jobbet den første uken men klarte ikke å fungere akurrat på grunn av sovn forstyrrelser om natta. Var utslitt på dagstid. Så jeg også sykmeldte meg den andre uken og så fungerte jeg bra etterpå når jeg gikk på sprøytene de 12 dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå