Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, oj, oj- så sakte tiden går når man har vært å blitt inseminert og venter på å teste! Jeg har hatt mitt første inseminasjonsforsøk på CFC for 12 dager siden. Synes jeg har hatt mange symptomer; ømme bryster med tydelige blodårer, mye mensmurring, veldig sliten, ustabilt humør (gråt og "kort lunte"). I går kveld hadde jeg en liten blødning, den lignet ikke på mensblødning, var mer som ferskt blod (implantasjonsblødning?), og i dag har det bare vært noen få spor på papiret og ikke noe mer. Testet negativt i går morges. Er det noen som har noen kloke synspunkter? Jeg bør vel vente et par dager før jeg tester igjen? Etter blødningen i går har brystene plutselig blitt mindre ømme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk kun såvidt en supersvaaak (nesten ikke synlig) strek på dag 11.. så er fortsatt muligheter :D er så forskjell fra person til person det der, det er nok mulig du må vente ett par dager til ja :) det er bare å krysse fingra :) skal krysse det jeg har for deg jeg ihvertfall! lykke til!

Skrevet

Takk for det:-) Nå begynner jeg å tro det er mensen som har kommet allikevel. Får vente et par dager til med å teste, og håpe på bedre lykke i juni!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...