SogH Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Oj, oj, oj- så sakte tiden går når man har vært å blitt inseminert og venter på å teste! Jeg har hatt mitt første inseminasjonsforsøk på CFC for 12 dager siden. Synes jeg har hatt mange symptomer; ømme bryster med tydelige blodårer, mye mensmurring, veldig sliten, ustabilt humør (gråt og "kort lunte"). I går kveld hadde jeg en liten blødning, den lignet ikke på mensblødning, var mer som ferskt blod (implantasjonsblødning?), og i dag har det bare vært noen få spor på papiret og ikke noe mer. Testet negativt i går morges. Er det noen som har noen kloke synspunkter? Jeg bør vel vente et par dager før jeg tester igjen? Etter blødningen i går har brystene plutselig blitt mindre ømme...
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg fikk kun såvidt en supersvaaak (nesten ikke synlig) strek på dag 11.. så er fortsatt muligheter er så forskjell fra person til person det der, det er nok mulig du må vente ett par dager til ja det er bare å krysse fingra skal krysse det jeg har for deg jeg ihvertfall! lykke til!
SogH Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2011 Takk for det:-) Nå begynner jeg å tro det er mensen som har kommet allikevel. Får vente et par dager til med å teste, og håpe på bedre lykke i juni!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå