Gå til innhold

Ava Sophie eller Aurora?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarer ikke bestemme oss, så håper at noen av dere damer kan hjelpe oss litt på vei...

Meninger?

Andre forslag i samme stil mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de to ville jeg valgt Aurora.

Hva med

Anneli

Anniken

Anine

Anne Sofie

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Av disse ville jeg helt klart valgt Aurora, selv om jeg slett ikke er noen stor fan av det heller.

Eva Sofie er fint, og Ava Sofie fungerer også greit, mens Ava Sophie blir "far too much".

Ville nok mye heller gått for

Eva Sofie eller Anne Sofie, gitt.

Skrevet

Ava Sophie/a definitivt! Aurora låter ikke fint i mine ører....

Skrevet

Definitivt Aurora! Det er et nydelig navn! Ava klinger bare rart i mine ører, Sofie er fint men litt kjedelig som mellomnavn kanskje? Er så mye brukt...

Ada Sofie er mitt forslag. Ada er nydelig, gammelt og yndig!

Skrevet

Ava er kjempefint! Det er det vi også har valgt. Jeg hadde et innlegg her hvor jeg fortalte at vi har fått veldig negative reaksjoner fra familien...

Hva slags reaksjoner har dere fått på Ava?

Ava trenger egentlig ikke mellomnavn synes jeg. Men Ava Sophie er fint.

Lykke til!

Skrevet

Ava Sophie var nydelig! :) Gå for det:)

Skrevet

Har en svakhet for Ava og Sophie, så må nesten si det (selv om kombinasjonen kanskje ble veldig engelskklingende).

Ellers er Aurora også et fint navn, jeg liker bare ikke "ÆV"-uttalen som mange har.

Skrevet

Ja, det må absolutt uttales AUrora og ikke ÆV. Det er helt avgjørende!

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger - uff det er vanskelig med navn.. men mange gode forslag og meninger :)

tuppaoglillemor73 - leste innlegget ditt, og kjenner meg veldig godt igjen, flere i familien som har rynket på nesen av Ava Sophie, men tar det ikke så tungt, de blir jo vant med navnet etterhvert, uansett hva man velger :)

Skrevet

Helt klart Ava Sophie, ikke så begeistret for Aurora selv om det er helt ok. Synes forøvrig Ava står fint alene, men Sophie er jo pent da.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Jeg synes det blir flott uansett hva dere velger! :-)

Men jeg heller kanskje litt mer mot Ava Sophie, fordi Aurora kan være kronglete med uttale.

Skrevet

Aurora har jeg aldri likt.. Ava synes jeg er fint på engelsk, men ikke med norsk uttale. Jeg synes også Sophie, uttalt på engelsk, er nydelig. Sofie er helt greit, men skal det uttales på norsk, så må det skrives på norsk også, synes jeg...

Liker Ava Sophie best av disse to.

Skrevet

Ava Aurora vil jeg foreslå :o) Da blir det vanskeligere å si Ævvrora også ;o)

Sophie/Sofie er altfor oppbrukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...