Miss Snow Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Tenkte å få tak i sånne for å hjelpe frøkna, som desperat vil opp på knærne om dagen! Men jeg orker ikke dra verden rundt og leite, så jeg lurer på hvor dere som har det har kjøpt det hen?
Willy Wonka Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 babyshop, men min erfaring at de ikke hjalp overhodet.....
Evigheten Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har kjøpt på Sparkjøp. Der kan man kjøpe på nettet også http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_23/PID-280250(SparBase).aspx
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Hva med å heller kjøpe slike som trekkes utenpå klærne? F.eks disse: http://www.lilleloppe.no/productdetails.php?product=1753
*Smiley* Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Hei.Treningsmatte er tingen:) Mini var i farta 2 dager etter han fikk det.De kan falle på den uten å slå seg også
Isola&Lille+julegave Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 De har sånne på barnas hus. Jeg kjøpte noen på en annen barneforetning i Tønsberg. Tror butikken het Liten..... Veldig fine, de!!!
Miss Snow Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2011 Treningsmatte har hun allerede, men med glatte klær forsvinner bare beina under henne. Jeg tror ikke at hun er rett opp i krabbestilling bare ved hjelp av strømpebukser altså, men tenkte at det kanskje kunne hjelpe litt. Kanskje det kan fungere like bra at hun får ha litt bare bein innimellom også? Litt mer friksjon mellom hud og matte enn klær og matte Takk for tips!
Evigheten Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Treningsmatte har vi også, men det var først da ho ble sluppet løs på det glatte gulvet at ho begynte å komme seg framover. For øvrig var det dagen etter at vi kjøpte strømpebuksene, men det kan jo ha vært tilfeldig
Miss Snow Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2011 Det var da hun fikk ligge direkte på gulvet at hun begynte å rulle her, så det var nok morsomt å komme seg litt utafor matta også Mye lettere å dra seg bortover på gulvet, enn på matta også. Hvertfall på parkett
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 Safa har noen fine strømpebukser i ull og bomull med antiskli på knærne, fåes kjøpt på Bogerud Tekstil f.eks. Men om det hjelper henne til å komme opp på alle fire tviler jeg vel litt på, det har vel mer med styrken i kroppen å gjøre tror jeg;)
Miss Snow Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 24. mai 2011 Ja, jeg regner ikke med at styrken i kroppen er avhengig av klærne hun har på Men hun blir så utrolig sint om dagen, for beina bare sklir vekk for henne, så tenkte at det kunne være verdt å prøve for å se om hun kanskje får litt bedre tak i underlaget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå