Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, tirsdag 24. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager :-)). Nermer seg med storm skritt ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

65 :)

Skrevet

17 dager igjen her.

Har en del mensmurringer og stikkinger i underlivet, og i går sank magen så dette er spennende!

Men forbereder meg på å at det kan gå både to og tre uker før jeg får se lille baby=)

Skrevet

33 dager igjen til terminen her. Synes dagene har rast avgårde di siste ukene.... Her er alt i hus, så nå kan nurket komme når som helst......

Skrevet

12 dager igjen, men lever i håpet om at hun kommer et par dager før, i alle fall ikke etter termin! Ingen tegn til noen nært forestående fødsel egentlig, etter permisjonsstart har alle kynnere og falske rier gitt seg...

Skrevet

32 :) I morgen er det bare en måned igjen!!!:)

Skrevet

65 her også!

Skrevet

23 dager igjen, og har hatt først "behandling" med modningsakupunktur i dag. :-D

I det siste har kynnerene tatt seg opp, og de kjennes skikkelig både forran og bak (jeg har i de to første svangerskapene ikke hatt kynnere bak!)

Men, fremdeles er det noen småting som må på plass, så jeg håper lillegull i magen hvertfall blir inni der en 10 dager til. Da tenker jeg at jeg er sånn passe klar ,-)

Skrevet

Hele 82 dager igjen her..... phu... Håper det går FORT :-)

Skrevet

5 små dager igjen =)

Skrevet

24 dager..............og er MØKK lei........føler meg som et altfor stort akvarium.....greier eller orker ikke gjøre noenting da alt er slitsomt og tungt.....kom uuuuuuuut lille venn..

Skrevet

33 dager igjen!!! men han er velkommen før!!! :) nå er det vasking av klær og sengtøy, og når d er klart så er jeg klar :P

Skrevet

52 små dager igjen:)

Skrevet

29 dager igjen

Skrevet

6 dager til termin :-)

Skrevet

24 dager igjen og gleder meg veeeeeeeldig til permisjonsstart på fredag! Da må jeg prøve å få samlet litt krefter til fødselen, så selv om jeg er lei av å ha vondt, være tung, ikke kunne gjøre selv de enkleste ting som å gå en tur rundt kvartalet eller sette inn i oppvaskmaskina osv, så håper jeg ikke knerta kommer så veldig mye før termin... Trenger litt mer overskudd til fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...