septembergutt+julibaby Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Er i uke 33 nå og har siden noen dager følelsen av å lekke fostervann...Det har skjedd 3 ganger etter dobesøk,når jeg tror jeg er ferdig og reiser meg så renner det ut uten at jeg kan knipe igjen..veldig usikker!! Var hos legen som ringte føden, de ville ha meg inn i dag.. Håper alt er fint med lille babyen, det er jo fortsatt noen uker til og jeg vil ikke føde allerede nå, hadde vært altfor tidlig!! Kryss fingrene for meg, jenter!!
Maia&Mathias <3 Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Huff, så ekkelt!! Godt de tar deg inn da, og da får du jo sett babyen din igjen på ul! Ikke så vondt at d ikke er godt for noe.... Lykke til!!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 har det sånn jeg oså innimellom men tror det er masse utflod med meg for det er litt sånn det ser ut i truseinnlegget....hvordan ser man om det er fostervann foresten? prøde å gå med svart truse for å se og da var det litt hvitt på en måte. regner med det er utflod masse lykke til må få høre hvordan det gikk med deg
septembergutt+julibaby Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2011 Alt gikk fint i går!!! Har ikke mistet fostervann som jeg tenkte, legen sjekket helt nøyaktig hvor mye vann jeg har igjen, og det ser veldig bra ut! Lillegutten spreller og sparker og har det veldig bra. Legen tok både utvending ul og innvendig, for å være helt sikker. Er kjempefornøyd med oppfølgingen, superglad å ha sett lillegullet igjen og skikkelig lettet! Fostervann må jo være gjennomsiktig og vannaktig, jeg mener at jeg hadde det- men da var det heldigvis mye utflod som kan komme mot slutten. Den kan også samle seg opp og komme ut så fort man reiser seg eller går. Men heller dra til føden å ta en sjekk enn å være usikker;) Lykke til jenter, nå er det ikke lenge til vi skal ha baby!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå