Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Akkurat nå har vi en simo kombi: Suuuper vogn. Easywalker qtro: Også en super vogn. Utrolig lett Instep søskenvogn: kjempekjekk å ha på senteret når man har to tette. Men ikke noe sovevogn i mange timer siden den ikke har full lillestilling.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Har hatt brio happy, var passe fornøyd. God fjæring osv, men ville ha ei vogn med svingbare hjul. Har hatt brio sing, syns den var heilt grei. Veldig stiv og hadde litt dårlig sovestilling. Men sittedelen kom høgt opp og var vendbar, det var et stort pluss. Har no kjøpt brio go til siste og er SUPER fornøyd. Innfrir på alle punkter. God fjæring, supre trilleegenskaper og er lett og smidig. Romslig bag, einaste eg savner på den er samme bæremulighetene som på sing bagen. Men utover det er eg strålande fornøyd! Har kun hatt briovogner som dåkke ser, men sånn blir det når man har ei mor som jobber der hehe.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 har nettopp bestilt meg denne jeg:) gleeeeder meg..... http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=327&artnr=89260r&visa=1-30&Sort=PrisFallande&Visn=Std håper linken funker....
elli1605 Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Vi har Emmaljunga Edge Duo og er superfornøyd! Kjøpte den til førstemann i 2008 og ska bruke den til nr 2 nå i oktober også! Vendbart styre, stor og god bag til vinterbaby, integrert myggnetting osv. Anbefales!
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Har Emmaljunga Duo Edge til nr 1. Brukt den i 3 år, og fornøyd, bortsett fra at jeg synes den er alt for tung å snu, og at den tar alt for stor plass i bil. Bare understellet fyller vårt bagasjerom. Den har også punktert endel ganger. Positivt: Jeg bor i andre etasje og går veldig mye turer. Har aldri uroet meg for at Emmaljungaen skulle tippe mens gullungen sov ute eller noe, og jeg føder store barn. Ville likevel ikke kjøpt denne vognen igjen. Men det kommer jo helt an på hvor stor bil du har, hvor stort barn du har, og hvor mye du skal bruke den. Til nr 2 har jeg kjøpt Bugaboo Cameleon. :-) Vokser han ut av sittedelen før han er ferdig med å sove på dagen, så kan han sove i Emmaljungaen i barnehagen.
Julifrøken Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Vi har kjøpt Brio Happy med svingbare forhjul. Blir spennende å ta den i bruk i juli!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #8 Skrevet 1. juni 2011 Emmaljunga Duo, veldig fornøyd Skal ha det til nr. 2 også
BareMeg73 Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 Vi har en Simo kombi som vi brukte til førstemann for 9 år siden, den skal også brukes til andremann som kommer om tre uker. Den ble brukt i bare 8 mnd og ser ubrukt ut, Skal vaske den med nylonvask :-) Veldig stødig og solid vogn. Brukte Quinny Freestyle 4 hjul fra han var 9 mnd. Den var og veldig bra.
*3 prinsesser* Skrevet 5. juni 2011 #10 Skrevet 5. juni 2011 Den så jo super ut;-) Både fin og funksjonell.... Vi hadde Simo til våre to eldste. Den var helt super. En luksusvogn. Det eneste minuset med den var at den var tung...
Videlivi Skrevet 6. juni 2011 #11 Skrevet 6. juni 2011 Vi har brio kombi. Kjøpte den i 2006. Var kjempefornøyd med den til førstemann, men jeg ser den er slitt etter 3 års bruk, (og sovevogn i barnehagen) . Den er fortsatt god å trille med vesla oppi, men jeg krangler litt med den når jeg legger den sammen. Jeg går mye i skog og terreng, og den er god på vinterføre, så jeg er fornøyd. Men vil jo gjerne ha noe nytt da uansett =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå