Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Er et rent helv***e hver gang jeg skal sette henne i badekaret. Hun vil ikke, hyler hun.. Hjeeelp? Nytter fint lite å sette henne ned i badekaret for da bare reiser hun seg opp igjen. Hos foreldrene mine derimot ( som har ordentlig badekar) der er det ingen problem tydeligvis. Ren trass regner jeg med, men er rådvill her..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Du er ikke alene. Min gutt på 3 år liker ikke å dusje, bade går forsåvidt greitt helt til håret skal vaskes, ha blir det hyling uten like!! Selv om han har beskyttelse med en slags badeskjerm..
petite fleur Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Gutten min hadde også en slik periode da han var 2 år, og den varte i 3-4 mndr. Jeg tappet da bare litt vann i badekaret, og han sto oppi (det godtok han) og jeg vasket ham med olje og klut. Noe som kan hjelpe er sånne morsomme badegreier som farget badevann, badekule med leke inni, vaskeklut som blir stor når den ligger i vann osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå