Familieforøkelse Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har vert så utolig kvalmen fra mandag av, men var sikker på at nå var det bare med. som spillte meg et puss... Og i går bare økte denne kvalmen, den var ikke til å ta feil av har vert igjennom denne en gang før (endte nesten opp på sykehus, men da tok mannen seg fri fra jobb for å få i meg næreing;-) Sykehus er bare ikke aktuelt før jeg virkelig er nødt!), så jeg testet i dag to dager før tiden.... Den fantastiske streken som bare "alle" andre får kom plutselig til meg!!!! Jeg bare grein og grein... Min lille prinsesse på 3 lurte veldig på om jeg var så lei meg...Er ikke så lett å forklare henne dette. Hun har trodd på hvert innsett at legen har skiftet bleie på meg;-) Gleder meg til å skrike det ut til hele verden!!! Det er skikkelig baby boom rundt meg, kjekt at jeg også forhåpentligvis kan komme etter;-) ER SÅ LYKKELIG!!!!
Tante_Esel Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 herlige nyheter!! alltid godt aa høre slitere som faar det til :) lykke til!!! og GRATULERER!
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Gratulerer så mye:) Om få mnd. så er det din tur til å rope det ut;)
Familieforøkelse Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2011 Tusen takk skal dere ha! Kjekt å snakke med andre sliter om dette;-) Er et utrolig positivt og fantastisk forum, med flotte mennesker her inne! Ja, blir godt å rope det ut til verden (23 juli, om jeg skulle være så heldig)! Lykke til alle slitere xxxxxxxxxxxxxxxxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå