Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette i det hele tatt noen mulighet for å se så tidlig?

Skal på ul torsdag og er da 12 uker:o) Vet de skal sjekke litt ordentlig da, nakkefold osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Private seg gjerne etter om man spør. men jeg venter mitt 4 barn nå og har med alle vært på maaaange ul tidlig og sent... når jeg har spurt (noe jeg alltid gjør på alle Ul) har de ikke ville si det for det er ikke sikkert det de sier. feks, på en jente kan klitoris på den tiden være opphovnet og se ut som en guttetiss. Har en venninde, hun fikk vite på ordinær ul og 3d at de skulle ha jente, de fikk gutt. none andre fikk vite de også skulle ha jente helt til ul 3 dager før fødsel, da kom det ut en gutt.

Jeg har denne gangen fått vite det er gutt, meeen jeg føler det er jente.

så må spørre igjen 1 juni når jeg skal på ul i uke 26

Skrevet

Gynekologen min mente det var helt umulig, men jeg har sett andre her inne som har fått vite det...

Skrevet

Vi var på UL i uke 12. Legen sa da at det var 80 % sannsynlig at det var en gutt. Han sa at størrelsen på "utstyret" var det samme både på gutter og jenter, men at vinkelen det sto i ut fra kroppen var det han så etter;) Skal på den vanlige UL på mandag, så kanskje vi finner om det fortsatt er en gutt - kan oppdatere deg da.

Skrevet

Ulikeerfaringer her skjønner jeg... skal nå spørre værtfall:p Om vi ikke får vite noe nå, blir det sannsynligvis på ordinær ul:o))

Skrevet

Var selv på UL i uke 12 og det samme var min venninne. Var hos en privatklinikk som hadde et flunkende nytt 3D apparat med kjempeklare og gode bilder. Jordmor var også dyktig og erfaren. Selvsagt har det noe å si hvordan babyen ligger, men uansett fikk vi beskjed om at kjønnene er så like på det stadiet at det er utrolig vanskelig å fastslå noe.

Likevel prøvde jordmor så godt hun kunne å se. Vi fikk begge beskjed om at det mest sannsynlig var en jente pga de tre stekene og noe med urinblæra, men på ordinær ul fikk vi begge et tydelig bilde av gutt.

Vet også om flere som har fått beskjed om at det er gutt på uke 12, men så viser det seg på ordinær at det er jente. Så å spørre om kjønn så tidlig, er egentlig liten vits i. Selvsagt kan det også være riktig, men sannsynligheten for å ta feil er like stor som å ha rett. Det må nok blodprøver til for å få et sikkert svar så tidlig ;)

Skrevet

Legen vi var ti sa at fosteret måtte være 7 cm for å kunne se det, men han antydet likeve gutt, fordi den "tingen" som stakk ut var litt for foroverbøyd til å være jente hihi.... spennende å se på neste ul;o)

Skrevet

80 % gutt i uke 12, ble til 100 % gutt i uke 20 - legen hadde rett;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...