Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Føler det er så mange som selger disse vognene når babyen nærmer seg året... Erfaringer?
Daimstrut Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har brukt min City Cross hele perioden og har to naboer som også har gjort det samme! Barnet mitt er drøyt to nå og sover fortsatt i vognen, men ellers bruker vi den ikke så mye. Kan være greit å kjøpe en billig reisetralle etterhvert til bruk på reiser og feks på shoppingsenter, vi kjøpte en på Finn for 300 kr. Men foretrekker absolutt City Crossen på hjemmebane fortsatt!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Vi har også brukt City Cross hele vognperioden:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 du MÅ ikke bytte til en lettere vogn jeg har regnet med å bruke vogn lenge, MEN- sønnen min begynte å gå i 11 mnd alder og var svært irritert av å sitte i vogn når han kunne gå selv istedenfor...med mye gåing ble jeg fort lei av å ha med meg en standard vogn, og da byttet vi til en reisetrille... det var slutt på trilleturer- hvis vi gikk tur, så gikk vi alle sammen- reisetrille bruker vi fortsatt i butikker vi hadde riktignok 2 standard vogner, men den ene er i barnehagen hele tiden..kanskje kommer vi til å bruke den i sommer litt (1,7 år), men tror den blir stående hjemme
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Vi bruker city cross til 2 åring. Har den fremovervendt med fotbrettet nede, vi bruker vognen hver dag (er hjemmeværende). Syns den fungerer supert og er fremovervendt egentlig ganske lik emmaljunga scooter som min søster har. Er ikke noe større og bare to kg tyngre.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 Lillegutt er snart 2 år og brukt den helt til nå og kommer til å bruke den en stund til
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Går nok an å bruke den ut vognperioden, men foretrekker selv å gå over til trille rundt to års alder (Emmaljunga scooter/Brio race), for da kan CC lett oppleves som i største laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå