Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #26 Skrevet 26. mai 2011 ler meg ihjel!!!! flere som vil bygge på???
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #27 Skrevet 26. mai 2011 AHAHAHAH!! Dette ga meg dagens beste latter
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #28 Skrevet 26. mai 2011 Nabogutten ble så tent av synet av de lange, lekre puppene til gamla, så han slo en knute på dem og trakk frem den lille fyrstikktissen sin, som nå var slikket ren for bæsj. Han kjørte den inn i knuta han hadde laget av puppene til gamla og pulte henne mellom jura så flisene føyk. I alt støyet de laget der de lå og koste seg alle fem var det ikke til å unngå at de påkalte seg en del oppmerksomhet. Vaktmesteren i blokka ved siden av hørte støyet og bestemte seg for å sjekke ut hva som var på ferde. Vaktmesteren var en høy, overbolet schwartzenegger-kopi med en kuk på størrelse med Finnmark fylke. (selv om han var bolet, tenk dere hvor stor den egentlig hadde vært!!). Da han fikk øye på gamla med kuk både her og der, og Christina som lå der og sprikte villig ble han så kåt at kuken stod som et spett og sprengte seg vei gjennom buksestoffet. Han pløyde kjeppen sin rett inn i musa til Christina så det blafret i biffgardinene... Fortsettelse følger!!! Anyone??
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #29 Skrevet 26. mai 2011 christina eeelsket det hun fikk!! plutselig fikk den gamle kjerringa ikke puste og falt ned livløs. de andre ble litt satt ut og fant ut at de måtte gi henne hjerte/lungeredning. men siden de fortsatt var sprengkåte alle sammen fikk de ikke konsentrert seg om så mye annet enn fittesaft oh sæd. da fant vaktmesteren ut at det kunne slå 2 fluer i en smekk! han dyttet kuken så langt ned i munnen på gamla som han greide!! og spydet hans gikk så langt ned at det ble hjertekomresjoner av det! for å få luft i lungene på gamla skapte Christine vakum i musa og satte seg over ansiktet på gamla.. etter noen hopp opp og ned våknet gamla og satte seg opp. hun var sprengkåt igjen og ville ha mer av de deilige saftene til Christine. Fortsettelse følger!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #31 Skrevet 14. juni 2011 hahaha!!! dette blir bare bedre og bedre! =D
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #32 Skrevet 14. juni 2011 herreguuud. denne hadde jeg nesten glemt og jeg kan ikke fortsette for det siste innlegget er mitt kom igjen folkens!! heng dere på!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #34 Skrevet 18. juni 2013 Her var det mange snerper!!! Anonymous poster hash: fab6b...475
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #35 Skrevet 18. juni 2013 Hahaha, fy faen jeg dævver! Anonymous poster hash: 62c42...179
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #36 Skrevet 19. juni 2013 Hahaha. Hadde helt glemt denne! Hilsen HI Anonymous poster hash: 3fa05...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå