Gå til innhold

La oss lage en sexnovelle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Christina hadde lenge hatt lyst på nabogutten. Han var ung, kanskje bare atten år gammel, men han var så fryktelig veltrent og deilig! Hun hadde fantasert om han lenge, var klar over at det var galt, egentlig litt forbudt, hun var jo tross alt godt gift og over 35 år gammel! Allikevel kunne hun ikke motstå fristelsen, tanken på den unge og veltrente guttekroppen fikk Christina til å bli så våt som hun aldri hadde vært før... Hun drømte om at den harde tissen skulle penetrere henne i solnedgangen.

FORTSETTELSE FØLGER...

Skrevet

Jeg er nok kjip nå, men du vet at det er en sexdebatt-side her, eller?

Skrevet

"tissen" i en sexnovelle?.. he he he

Skrevet

Og så en vakker dag da hun satt ute i hagen og bæsjet, hun foretrakk å gjøre det i friluft på sommeren, kom nabogutten forbi.

Han tente umiddelbart på avføringen hennes og la seg ned og slikket rompehullet hennes. Deretter trakk han frem den vesle fyrstikktissen sin og puttet den i rompa hennes. Så liten var den, at Christina ikke var riktig sikker på om han hadde penetrert henne eller om hun hadde fått flis av benken hun hadde sittet skrævs over mens hun dreit.

Fortsettelse følger...

Skrevet

Hahahahaha, konge!

Skrevet

Hvilket hull er det du kaller for solnedgangen?

Skrevet

Men i det samme kjente Christina at det kom noe tragt opp i rumpa hennes, samtidig fingre nabogutten henne i fitta. Hun skrek av glede, og skjønte fort at det var en mellomstor pinne hun hadde fått opp i anus. Det var så deilig, lukten av sæd, hennes våte fitte og avføring gjorde henne sykt kåt. Christina kom med det samme og snudde seg mot nabogutten. Ta pinnen opp i fitta mi, ba hun han så pent!

Fortsettelse følger...

Skrevet

Lukten av sæd? Har den mellomstore pinnen kommet allerede? ;-p

Skrevet

Det var Knerten...

Skrevet

som pinnetrerte Karoline!

Skrevet

Plutselig kjente hun mer i rumpa si. Det gjorde vondt, men var sykt godt på samme tid! Det var en diger grein som stagnerte oppi rumpa, det revnet litt, men det var totalt verdt det! Herregud, skrek Christina av glede! Det var så deilig å kjenne at kvistene riftet henne opp... PUUUUL MEG, UNGE FÅREKJØTT!

Fortsettelse følger...

Skrevet

Herregud! Dere er EKKLE :P

Skrevet

HAHAHA!!!!! BESTE novelle ever

Skrevet

Hahaha!! Det beste innlegget var det første! 'Tissen'!

Uansett;

Christina kjente vellysten bare bre om seg! Kvistene revnet henne ikke opp lenger. Pinnen var nå pusset og fin og rund -for Christina hadde ventet lenge på at denne dagen skulle komme og hun hadde forberedt seg godt. Hele ampullen var fylt opp med sandpapir..

Endelig fikk ringmuskelen og sandpapiret noe å bryne seg på!

'Å herreguuud!' Christina kjente det unge fårekjøttet i musa.

Hun var plaskvåt og så klar..

'Men herregud! Det stinker jo av våt ull her!'

Og med Christinas våte varme mus og friksjonen de hadde skapt,

så var nå den i utgangspunktet unge, lille fyren krympet!

Skrevet

HAHAHAHA!!!!!!!! så utrolig bra! ler meg i hjel! den her skal jeg lagre på pc'n og lese for typen! ;)

Skrevet

Det var smart at jeg tok sandpapir i musa, tenkte Christina fornøyd for seg selv. Den unge gutten sin tiss hang og slang, men Christina synes den var deilig å se på allikevel. Hun slang seg ned i gressen, oppå avføringen og tok litt i hånden. Hun gned det på den slappe fanten, og kjente at den begynte å våkne til liv igjen. Christina så på attenåringen og tenkte at det ikke var måte på hvor heldig man skulle være, sjeldent man møter folk som tenner på noe så spesielt som avføring.

Hun la seg oppå den unge kroppen og lot tungen snirkle inn rundt munnen hans og litt inni neseborene. Hun kjente at lillemann begynte å våkne til liv, så hun spurte om han ikke var klar for nok en runde?

Christina reiste seg, full av avføring, blod og rifter etter kvist, pinne, avføring og greinen, men i det samme hun skulle sette inn støtet så hun mannen sin stå der, rett fremfor dem!

TA MEG FOR FAEN, skrek han! Christina ble litt satt ut, men kjente at det rant mer enn bare blod nedover fitta. Nå var hun så våt at hun sikkert hadde mistet 4 liter fittesaft på kort tid. Mannen stod der, ikledd latexmaske og hestetøyle i munnen. Fy faen, så kåt hun var!

FORTSETTELSE FØLGER....

Skrevet

Hahahahahaha!!! Fantstisk! :)

Skrevet

Han kom travende mot henne, og ba henne ri han i full fart. Hun satt seg skrevs over han og rei som er vill brunstig hoppe. HIHA!! Mannen slengte henne av, og tok henne i besittelse bakfra. Den unge kjekkasen førte samtidig kuken sin inn i munnen hennes. Og hun fråtset i sæd og avføringsrester.

Skrevet

Ingenting gjorde Christina like vill og gal i musa enn smaken av bæsj. Samtidig som hun red mannen sin og sugde pinnen til nabogutten kom bestevennen til mannen hennes forbi. Han ble vill av synet, dro fram den 25 cm lange stokken sin og kjørte den inn i ræva hennes. Nå hadde hun kukk i fitta, en stokk av en kukk i ræva og en kukk med bæsj i kjeften. Christina skriker av nytelse og tenker at dette bare ikke kan bli bedre, helt til hennes tidligere lærerinne går forbi.....

Skrevet

...og hun var en meget moralsk strik gammel dame!! Og Christina mistet lysten en bitteliten stund...av ren og skjær redsel...

Men, det varte ikke lenge.

Den gamle lærerinnen slengte fra seg spaserstokk og gebiss og briller og heiv seg over bestevennen til mannen!! Ta meg, ta meg nå...!! Gamla plukket fram vaselin av den sorte håndveska og smurte musa godt, bestevennen stakk kølla inn og gikk rett til bunns i gamla...

Då våknet nabogutten, plukket av gamla brystholderen og fikk frem de megalange, bløte gode hengepuppene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...