Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi hatt en 3måneder gammel jente overtrøtt hver dag i snart 2uker. Vi har ingen spesielt faste rutiner siden hun styrer seg selv med mat. Vi prøver å legge henne rundt 7-8 tiden. Kvelden går som regel greit. Det vi sliter med er at hun NEKTER å sove på dagen. Vi må alltid bysse henne til søvn også når vi legger henne ned våkner hun. Er ekstremt slitsomt med en overtrøtt baby!! Noen som har noen tips hva vi kan gjøre? Det går ikke å legge henne. Er rett og slett umulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ganske likt her også.. d som fungerer er å trille på tur, m masse humper i begynnelsen.... Skriker ofte det første 15-20min om hun er litt overtrøtt... D som er litt kjedelig er at vogna må være i bevegelse for å holde henne i søvne... Så d blir mye trilling for å si d sånn...

Skrevet

Syns også du skal prøve ut med trilletur og se om nurket ditt sover. Her i gården må jeg også ty til det av og til, for å unngå overtrøtt baby, når han "nekter" å formiddagsluren sin. Når han endelig sover i vogna så trenger ikke den å være i bevegelse, heldigvis :) Så når det er helt jævlig vær el. at jeg ikke har tid til spasertur, så legger jeg han bare i vogna i et kjølig rom, og trekker vogna frem og tilbake helt til han sover =)

Lykke til :)

Skrevet

Er lillemor i huset overtrøtt så legger jeg henne på brystet mens jeg ligger på sofaen, stapper en smokk i munnen hennes, dekker henne godt med et varmt teppe og dytter henne forsiktig fram og tilbake på brystet hennes. Først kan det hende hun klager litt, men etter litt sover hun kjempegodt og kan flyttes ned i vugga si. Hun blir vanligvis ikke særlig trøtt av trilleturer, hun bare ligger i vogna og stirrer på sauene som er på innersiden av trekket, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...