Snømusa2013 Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 ....for at jeg ikke skal skjønne når fødselen starter.....:-/ De av dere som har født før, har dere skjønt det tydelig? :-D
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Ingen tvil fra andre antydning til rie.... Menssmerter som jeg ikke hadde kjent på ni måneder! ;-) Verre andre gang, da kom lureriene. Men neida, det skjønner du nok!! Går vannet skjønner du det jo, og rier er lette å kjenne; de gjør vondt og kommer regelmessig....
LilleFru Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Hei Trur ikke du skal være bekymra jeg Hvis det ikke er så vondt at du ikke er sikker, har du nok god tid. Tell riens hyppighet og varighet når det begynner. Jeg trur jeg telte i et døgn med førstemann før det ble action Lykke til!!!
Moonfreckle Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Jeg ville trøstet meg med at det er SVÆRT få som opplever at det er smertefritt, når det først setter igang. Og hvis man fortsatt skulle være i tvil, er det bare å ringe føden for å få mest mulig riktig beskjed og eventuelt få komme inn til en sjekk. For å svare på spørsmålet ditt: ja, jeg har alle tre gangene skjønt at det var på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå