Gå til innhold

Babyen ligger helt stille på samme sted, har ikke rørt seg på timesvis....magen er veldig hard på den siden han ligger... grunn til bekyring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 32, og hittil har jeg aldri opplevd at babyen ligger helt stille på en slik måte. Han har lagt seg på et vis slik at magen er helt skev og hard, og slik har han ligget i minst en time, halvannen, nå...

Bør jeg kontakte lege, fødeavdeling e.l., eller er det helt normalt at de plutselig "stivner" slik så lenge? Urk....

Skrevet

Sånn lå min ofte, men prøv å dytte litt på ham. Funker ikke det, drikk cola! Funker ikke det så ringer du føden, men det er helt sikkert ingen grunn til bekymring.

Skrevet

Når du ikke kjenner liv på flere timer skal du ta kontakt med føden!

Du kan jo prøve et av de vanligste triksene feks å drikke et glass kald sterk saft og se, men ring du;)

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar. Har en liten slant Solo i kjøleskapet, satser på at det holder... kryss fingra for meg, folkens! :-)

HI

Skrevet

Høres ut som en kynner. Hadde det slik ofte, kjente ikke bevegelsene fordi magen var så hard. Ved en slik kynner så vil magen stramme seg og "lene"seg mot den ene siden og det kunne være lenge.

Uansett, er man bekymret skal man ta kontakt.

Skrevet

Slik har jeg også hatt det. Blir litt bekymret da.

Men hvis jeg drikker noe søtt og legger meg på ryggen og dytter masse på magen så blir det liv. Vesla sover bare tungt innimellom.

Hvis du ikke merker liv så ringer du til føden.

Skrevet

Babyer sover veldig mye i mors liv, så h*n har nok bare tatt seg en god lur.

Legg deg på ryggen, drikk soloen din og dytt litt til babyen. Kjenn godt etter, så merker du nok at h*n er der.

Lykke til:)

Skrevet

Wow! Der våkna han - spreller som en vill inni der, skulle tro han prøvde å sparke seg en vei ut... Herlig!!!!

Takk for alle svarene og rådene! :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...