Gå til innhold

lei av hodepine...

Anbefalte innlegg

Har ofte hatt hodepine i det siste. Pulserende smerte i panne og i tinningene, hjelper ikke med paracet. I dag har jeg hatt det hele dagen, prøvde å sove litt i ettermiddag, men det hjalp ikke.

Snakket med jordmor om det forrige mandag. Blodtrykket er normalt. Hun mente jeg måtte passe på at blodsukkeret er stabilt, det gjør jeg, og det har ingenting å si. Jeg passer på å drikke nok også.

Andre som har det slik? Hva kan det komme av. Er i uke 17 forresten...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143256560-lei-av-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Sliter med det samme. Har 4-5 anfall i uka på det værste. Forige svangerskap hadde jeg ikke en eneste dag med migrene og hodepine, men denne gangen har jeg slitt siden dag en:(

Har også fint blodtrykk og passer på å spise og drikke med jevne mellomrom. Paracett hjelper lite her og:(

har en sønn på 10 mnd og ta meg av i tillegg til 2 tenåringer så kan bli temmelig tøffe dager innimellom selv om jeg har en kjempesnill mann som hjelper til. Er i uke 20 og håper det snart vil bedre seg.

Jeg hadde kraftig hodepine hele døgnet, over flere dager i strekk. Det varte over tre uker - var heeelt forferdelig. Ble 100 % sykemeldt. Legen fant ut at jeg var veldig stiv i skuldre og nakke (uten at jeg hadde merket det selv). Fikk time til fysioterapi med én gang - det hjalp kjempemye! I tillegg kjøpte jeg en varmepose fylt med ris som kan varmes opp i mikrobølgeovnen. Det hjalp veldig på hodepinen (og kvalmen). Nå er jeg helt i slag igjen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...