Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan se om vi venter barn nr.3 snart? IKM for et par dager siden :)

To gutter født oktober 2006 og juni 2010 fra før:)

Mvh og takk for tiden <3 Elise 280283

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm kan ikke se noe graviditet no, men håper eg tar feil :)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Ja, vi er avslappede prøvere altså, og forsøker å holde oss unna selve el.dagen fordi vi ønsker å prøøøøve på en jente:) (selvom det er lettere å se for seg en tredje gutt :)) Dagen før forventet mens, en lyyysrosa "blødning" og nå ingen ting.. bare oppblåst og småuggen :) Skal teste på onsdag om tr forsatt blir fraværende :) Spennende :)

Skrevet

hehe, kansje eg skal bare kjøre på på el dager når vi skal ha siste mann :P men har 2 jenter og har lyst på gutt :P

Men eg tror en annen mnd er en god mnd..

Skrevet

hihi, statistikkene er ikke helt på vår side, for å få det motsatte kjønn, når man først har fått to av samme :) Herlig er det uansett å få lov til å bli mor :))

Skrevet

hehe, skal ike vere lett å velge kjønn nei :P Men heller bli mor til 3 jenter enn å ikke vere mor til noen ...

Skrevet

Ja, det er helt sant!! :) Ingen tr i dag heller.. skjønner ingenting.. ser ut til at syklusen min har begynt å tukle... :)

Skrevet

Enten er du gravid eller så blir du det veldig snart! Får masse positive følelser her... Får opp ei jente! :)

Skrevet

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å ta en kikk! Så herlig da - håper du har rett <3 Gir tilbakemelding om det skulle være så :)

Skrevet

Noen flere som har lyst til å ta en kikk? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...