Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært skikkelig kvalm den siste uken, og har vel egentlig merket flere og flere gravid symptomer, MEN siden jeg hadde mensen som vanlig 3 uker siden og jeg ikke har hatt sex siden dess (jeg er i utlandet og min mann hjemme hele denne måneden) så trodde jeg at det bare var magesyke... Men det bli litt vanskelig å overse at sist jeg følte meg slik jeg gjør nå så var jeg gravid... Så kjøpte en test med meg hjem i dag, bare for å få bevist at jeg ikke var gravid, og den var klart POSITIV!!!! Så er jeg gravid da altså...hm! Neste ting er jo da å finne ut hvor langt på vei jeg er....for nå er jeg så forvirra at jeg har virkelig ikke peiling! Regner jeg fra første dag i mensen før siste så er jeg 7 uker og 3 dager på vei!!! Hundre problemer som har dukket opp nå den siste timen siden jeg tok testen (skal ta en ny imorgen for å være helt sikker, men føler meg jo megagravid, men allikevel så er jeg jo ENORMT glad da ;-) Både jeg og mannen ville allikevel prøve på en til fra juli av...en liten 'glipp' gjorde nå at vi sitter i suppa litt for tidlig...og da mener jeg økonomisk og praktisk! Jeg har 3 uker igjen av MA grad og skulle bruke sommeren på siste oppgaven, men nå må jeg istedenfor få meg en hvilket som helst drittjobb innen 18 juni for å få mammapermisjon!!! Stress!!!! Er litt fortumlet her for å si det sånn....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143256329-gravid-og-mensen-samtidig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...