StoltHønemor<3 Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg vil ha bæresjal til mini'n når han kommer til, og lurer på hvilket sjal som er best???
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Det er en jungel! Jeg gikk for Close Baby Carrier, det er et formsydd elastisk bæresjal. Men det kommer helt an på hva du ønsker... Les mer på tettinntil.no og syvsjal.no.
Mrs.Bakke Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Anbefaler MeiTai, utvilsomt. Uansett merke. Det enkleste å få på seg og best å bære i. Og kan brukes lenge. Slynger er også fine. Se tettinntil.no
sprellefant.no Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Veldig fornøyd med Sleepy Wrap. Godt elastisk sjal som passer til alle. Kan brukes på premature også, og helt til barnet veier 20 kg (hvis man orker å bære så lenge, da).....
2små,rosa&blå Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Har moby wrap, har bare testet på jenta mi fra ho var 1 år, men det var et godt sjal det. Fra snuppa mi var 6 ukjer brukte jeg en cybex bæresele. Den funka også veldig bra, men det er nok bedre med sjal. Skal også kjøpe sleepy wrap til nestemann eller mei tai, har ikke bestemt meg enda. Har en ringslynge, den er veldig grei til fra 6/7 måneder om man bare skal en kort tur på butikken eller lignende. Men det blir veldig tungt på skulderen om man bruker den i over en time. Jeg brukte cybex selen fram til for noen måneder siden til langturer, men nå er det bæremeis. Snuppa er 19 mnd nå og føler hun begynner og "henge" veldig tungt i sele og sjal.. Men med en god bæremeis kan man bære veldig langt (-:
Maia&Mathias <3 Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Jeg går for Close Baby Carrier. Har en babybjørn fra forrige gang men vil ha et litt mer ergonomisk bæresjal denne ganga. Og CBC ser utrolig anvennelig ut hvis du søker på youtube. Lykke til!
StoltHønemor<3 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2011 Takk for svar frøkner Skal se meg litt om og se hva jeg bestemmer meg for Er en jungel dette her ja! Så får se hva man ender opp med til slutt:p
Foxxy C *fødeklar* Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Har også valgt Close Baby Carrier. Dette sjalet er ferdigbundet, så det ser ut til å være enkelt i bruk
StoltHønemor<3 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2011 Det er ferdigbundet ja..? Ja, kanskje man skal ta det da ja He he!
mossirose Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 Jeg vurderer å prøve Babasling, sånn som de har i Ammebutikken (og andre steder): http://ammebutikken.no/produkt/172/babasling-bareslynge.aspx Hvis ikke blir det en eller annen ringslynge.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2011 #11 Skrevet 24. mai 2011 Da vil jeg få anbefale deg Close Baby Carrier; et "ferdigknyttet" sjal, som bare tres over hodet som en genser og strammes inn ved hjelp av to ringer! Suuperenkelt og kjapt, selv kløna meg tok det på to sekunder hehe! http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=332
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 25. mai 2011 #12 Skrevet 25. mai 2011 Har anskaffet meg en Close Baby Carrier jeg ogsaa. Har jo ikke tatt den i bruk enda, men den ser utrolig lettvint og praktisk ut, og ikke minst behagelig!
StoltHønemor<3 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 25. mai 2011 oki Close baby carrier, da skal jeg se etter den Synes det ser så koselig ut å bruke sjal på knøttene En fin nærhet, synes jeg da
StoltHønemor<3 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 25. mai 2011 Jeg ble i hvertfall overbevist om å kjøpe close baby carrier Superenkelt så det ut til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå