ergoen Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 bruker til vanlig 80E. fant aldri noen god ammebh sist gang. noen med en god erfaring. Den MÅ være polstrert og helst med spiler, og puppene skal IKKE se ut som jur når man har den på... Tips mottas med takk:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Fant en kjempefin fra Abecita på www.underverker.no sist jeg ammet. Hadde prøvd den i butikken først, men de hadde ikke størrelsen min, derfor kjøpte jeg den på nettet. Nå hadde de ikke denne lenger, men denne: http://www.underverker.no/ammebh_fra_abecita_linn%E9a_bj_cup/P_155 er også bra. Men den er ikke polstret, da. Anbefaler deg å spørre i ordentlige undertøysbutikker.
Mrs.Bakke Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Det er verdt å sjekke Lindex faktisk. Deres serie fra Ella M er superfin, men tror ikke den inneholder ammeBHer. Men de har mye og mange størrelser.
ergoen Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2011 håper bare å slippe å gå rundt med uformlige pupper bare fordi amming skal være = dårlig bh... altså ikke komfortabel ,for de er de jo stort sett. men det må kunne gå an å kombinere med form for oss som har litt mye på toppen! takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå