Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å reise til spania i uke 27. Ville dere ha gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det ville jeg! Skal nemlig selv til Mallorca på en langhelg (!) når jeg er 30 uker....

Skrevet

Jeg skal til spania i uke 28, regner ikke med at det blir noe problem :)

Skrevet

jeg skal også reise til spania, i uke 26 og er hjemme i uke 27 :))

Er da i august å nå gruer jeg meg litt da jeg har lest at det er den varmeste mnd.. menmen :))

Skrevet

Skulle ønske det var meg. :) Er det etter uke 32 man ikke kan reise med fly utenlands lenger?

Skrevet

Skulle ønske det var meg. :) Er det etter uke 32 man ikke kan reise med fly utenlands lenger?

Skrevet

Det kommer helt an på hvilket flyselskap det er. Noen krever legeerklæring etter 28 uker (f.eks. Norwegian), mens andre lar deg fly til uke 38. Innenlands kan du fly lenger enn internasjonalt tror jeg.

Men som sagt, sjekk flyselskapet, da de har forskjellige regler. De fleste lar deg fly til ca uke 36, men muligens kun med legeerklæring etter uke 28.

Skal selv til Hellas i uke 30, og tenker det går helt greit. Er mitt tredje svangerskap, og har aldri hatt tendenser til for tidlige rier etc, ei heller blodpropp eller høyt blodtrykk (har heller litt for lavt).

Skrevet

Norwegian kan man reise inntil fire uker før termin. Med SAS må man ha legeerklæring fra 8-12 uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...