Gå til innhold

kan festingen av hodet gi mer ubehag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32+3 og var på kontroll i dag. Da lå lillebror med hodet godt nede i bekkenet..det var ikke festet enda, men jordmor mente at han var på god vei alt. Natt til i dag våknet jeg av at babyen "styrte fælt" nede i bekkenet, samt at jeg hadde masse stikkninger og menssmerter. Dette har vedvart også i dag, og i tillegg er bekkenet plutselig veldig mye verre enn det har vært. Er egentlig vanskelig å beskrive, men jeg har rett og slett følt meg "anderledes" i dag, og lurer på om det kan ha noe å gjøre med at hodet holder på å feste seg..?

Har i tillegg kjent meg rett og slett litt dårlig i dag..kvalm, dårlig i magen, og ør i hodet..(kjennes ut som om jeg holder på å besvime, måtte legge meg på gulvet med beina høyt isted..). Har som sagt vært hos jordmor og alle prøver var fine. Blodtrykk litt lavt, men det er det jo ingen fare med.. Så derfor lurer jeg på om noen andre har opplevd å merke det på kroppen at hodet fester seg? Kan alt dette ubehaget ha med det å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne.. har så innmari murring i korsryggen nå, og isted fikk jeg en skikkelig badass kynner..måtte stoppe opp i praten for å "komme meg igjennom den".. blir jo litt stresset av dette, minner så mye om "fødselstegnene" jeg fikk forrige gang, men da - en uke over termin...

Skrevet

Jeg kan ofte bli rimelig uvel ved spark mot magesekken og leveren, mulig det samme gjelder deg.... ellers aner jeg ikke

Skrevet

Hvordan går det?

Hvis ikke du har blitt i bedre form nå, så anbefaler jeg at du kontakter føden for å få ta en prat med jordmor. Hun veileder deg mer enn gjerne. Det er en del av jobben deres, ikke bare å ta imot barna våre.

Håper å høre fra deg....

Skrevet

Hei og takk for svar :) Kjenner meg fortsatt litt uvel, men mye bedre enn tidligere i dag. Så jeg satser på at en god natts søvn fikser biffen. Hvis jeg derimot er like dårlig som tidligere i dag kommer jeg nok til å ringe føden for en sjekk. Skal isåfall komme med en oppdatering :)

Skrevet

Hei:)

Jeg er 31+1 og opplever noe av det samme som deg. Legen trodde ved sist kontroll at hodet lå ned, og de siste dagene har jeg følt meg annerledes. (Husker ikke om det var sånn sist også.) Men følelsen av skarpere smerter helt nederst rundt blæreområdet er absolutt tilstede. I tillegg føler jeg meg slappere og litt mer svimmel. Tror det er babyen som graver seg dypere ned og forårsaker disse plagene.

Håper alt er vel med deg;)

Skrevet

Hei! Jeg er i uke 38 og føler det akkurat slik. Dette er barn nr to, så hode fester seg vel ikke i samme grat. Men babyen har ligget med hode ned i over en mnd nå. Den siste uken har jeg plutselig begynt å føle veldig ubehag, kvalm, litt trøbbel med å få nok luft inn i lungene, veldig trøtt og sliten... Ja...

Men aner ikke hva det kommer av?!?!? Og om det er helt normalt, føler vel bare at jeg er veldig klar for å føde og bli ferdig med dette eviglange svangerskapet :)

Gi gjerne tips hvis du får noe svar fra noen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...