megh Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg fikk ikke levert det i dag allikevel. Men et nytt spm.. Eller fler. 1: Må det ligge med bekreftelse fra arbeidsplassen på at ferien jeg har skrevet opp er godkjent? Eller holder det at jeg skriver de fem ukene på papiret? 2: Hvor seint er det greit at jeg leverer papirene? Jeg er uke 33 nå. På onsdag er det 4 uker til permisjonen min begynner. Det er 7 uker til terminen.. Flere som er like treige som meg? Hadde tenkt å sende de i dag, men så fant jeg ut at jeg måtte rette på noe, så da blir det i morgen. Vurderer å reise til kontoret som skal ha papirene og levere direkte, så det hvertfall ikke blir noe tull med posten Takker for svar...
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Skal ikkje alle søknadane sendast til samme plass i oslo? No som dei har begynt med det forsidearket med strekkode som skal scannast? Det fekk eg beskjed om hvertfall. Trudde og at eg berre kunne levere det inn på navkontoret sånn son eg gjor sist i 2008. Men sånn som eg forsto det skal alle no scannast i oslo før dei blir sendt vidare til dei som skal behandle søknaden.
megh Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2011 Jo de skal det. Men jeg bor ikke så langt unna. Så tenkte det kunne være like greit Tar bare 20 min for meg å kjøre dit.
G85 Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 hei.. æ va å fylt ut me ei navdame her om dagen, så kanskje æ kan hjelp.. 1. nei d må ikke følg med nå fra arbeidsgiver, æ måtta hvertfall ikke d. 2. korr seint du levere går jo kun utover dæ sjøl da, mene å ha lest at d e seks uka behandlingstid på sånn søknad, men d e æ ikke sikker på..
megh Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2011 men fylte du da ut fem ukers ferie på di papirene?
venternr3:-) Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Hei Nei det må ikke ligge bekreftelse om ferie, ikke jeg fått beskjed om ihvertfall. Når det gjelder 5 uker ferie, så kan man bare sette opp de 21 dagene som er lovbestemt, så må man overføre de fire dagene til neste år. Mine papirer ble mottatt hos de 20 april og jeg har fortsatt ikke hørt noe, har hørt det er ca 6 uker. Ikke bare bare med disse papirene. Lykke til:-)
<harmoni> Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 nav her jeg bor godtok ikke ferien min vist jeg ikke hadde bekreftelse fra arbeisgiver..
megh Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2011 Jeg tror rett og slett jeg tar meg en tur innom nav når jeg har levert mini i bhg i morgen. Så tar jeg med papirene og får skrevet på det som skal og lagt med det som skal.. så håper jeg det blir en ordnings takk for svar. Nå har jeg lest litt her inne og skjønner at det er flere som er treigere enn meg med papirene. Tror man kan få etterbetalt 3 mnd om det skulle bli så ille. Men nå får jeg fra jobben min uansett. Så det er jo de som evnt får etterbetalt.
Zusy Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Jeg fikk beskjed av NAV at jeg kun hadde 4 uker og 1 dag ferie (21 dg), men hvis jeg hadde mer i jobben min kunne de sende en bekreftelse til NAV på det og jeg kunne da ta ut den ferien jeg skulle hatt på jobb. Dette behøver ikke å følge med søknaden. Jeg leverte søknaden min i uke 28, er nå i uke 38 og ikke fått svar enda...ligger visst til behandling... ting tar tid ja. Lykketil:-)
Lene_ Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 Jeg blir treig jeg også. Jeg vet jo ikke enda når jeg skal ut i permisjon eller når jeg skal få ut denne ungen. Det er på grunn av planlagt KS. Skal på ultralyd snart og da håper jeg virkelig de klarer å komme en dato. Det er frustrerende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå