Gå til innhold

BabySemp vs alle de andre...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er super fornøyde med BabySemp. Jeg ser at mange gir Hipp og Nan, mini her gulpet ekstremt av begge to.

BabySemp er resultatet av den gamle Småfolk (Norsk/Svensk produsent) Og fåes i BabySemp1 fra nyfødt og BabySemp2 fra 6 mnd. I tillegg fås de ferdig på 200ml kartonger.

Den er en av de få mme typene som skal blandes ved 70 grader, noe som er anbefalt temp fra WHO.

her startet vi med babysemp etter å ha prøvd nan som resulterte i gulping og vondt i magen hos mini. er kjempe fornøyd.

babysemp (semper) er svenskt, så stemmer at man får kjøpt det billigere i Sverige.. I Norge får man bare 500g pakker , i Sverige får man 900g til nesten samme pris som i Norge ( 500g )

• 2 uker senere...

babysemo fåes kjøpt på kiwi iallefall der jeg bor. har aldri prøvd det. jeg har erfaring fra nan og collett. var veldig fornøyd med collett, den har mye mindre kumelk "et eller annet" i seg, så babyer som reagerer på melk i mor sin morsmelk og er urolig med nan, kan ofte ha det bedre med collett. Collett fåes kjøpt på rema 1000 iallefall. Jeg handler mest på kiwi, men er innom rema 1000 en gang i uken etter forsyninger av bleier (sverger til pampers på små babyer) og collett!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...