September<3gutt Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Småen er 8 mnd, og bruker Baby bjørn vippestol til han. Men er vell på tide att han får sitte med oss med bordet å spise =) Hvilken stol vil du anbefale? Jeg tenker enten Brio sit, eller stokke tripp trapp stol.. Er det like greit å kjøpe brukt?
kråkemamma Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 tripp trapp er genial.. lett å vaske, ungen sitter bra, du kan bruke den lenge, bare ta av bøylen finnes også pute til om ungen er liten vi kjøpte den brukt for 400 kr. det viser at den er brukt men er i veldig god stand
tine0810 Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Stokke tripp trapp (med babyinnlegg/pute) er kjempefin synes jeg. Sitter bra i den, og kan brukes lenge.
Baby Bliss Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er veldig fornøyd med Baby Björn sin!! Rett og slett helt genial! Men den er ganske dyr da... Jeg vant den i en konkurranse på nettet, så har ikke betalt noe for den... er sikkert å få tak i brukt også.
MammanTilVerdensFineste Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Vil anbefale tripp trapp stol, den har du i mange, mange år! Og du får kjøpt innlegg til den på Barnas Hus f.eks. Pga flytting så har vi ikke den for øyeblikket og jeg måtte kjøpe en i dag. Så jeg reiste til IKEA og kjøpte en stol til en hundrings og man kunne få bord og pute til den. Den var faktisk helt fantastisk! Og jenta vår koste seg masse med sitt eget bord! Så den anbefales også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå