3høstjenter Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 I dag kom mai utbetalingen fra Nav, men skulle ikke feriepengene komme nå også??
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Trodde de skulle komme idag jeg også, men det er bare fordi jeg lest det i et annet innlegg innpå forumet her... foreldrepengene kom idag, men ingen feriepenger her heller
Alt-er-mulig Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Jeg vet ikke hvordan NAV gjør det, men i alle bedrifter generelt utbetales feriepenger først i juni. Det er meget mulig jeg tar feil, men trodde ikke NAV utbetalte feriepenger heller. Hvis du er lønnet av bedriften din direkte som igjen får pengene sine av NAV får man feriepenger. Men som sagt, mulig jeg tar feil. Søsteren min fikk ikke feriepenger fra NAV når hun var i permisjon i fjor, jeg får feriepenger i år, men får permisjonspengene mine direkte fra arbeidsgiver.
*Smiley* Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 De kommer i løpet av uken. Nav utbetaler feriepenger hvis du har vært sykemeldt eller i foreldrepermisjon året før. Hvis du har fått lønnen din gjennom Nav . Min jobb betaler ikke ut lønn i permisjonen men det gjør nav .Derfor får jeg feriepenger fra de;)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Fikk mine feriepenger fra nav i februar jeg. Har gjort det vært år.. Først sykm. så foreldrepenger, så attføring. Men kanskje forskjellig? hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå