megh Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg skal fylle inn i nav papirene hvem som er min arbeidsgiver, og hvor lenge jeg har jobbet der. Men når jeg fortsatt jobber der, holder det å skrive startdato da?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Eg gjor det, gjenstår å sjå om det holdt eller om eg får papierene i retur er 14 dager sia eg sendte dei, framleis ikkje fått bekreftelse på at søknaden er mottat.. Så må innrømme at eg er veldig spent. Skal heldigvis ikkje ut i perm før 16.juli, så har god tid enda
megh Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2011 Takk, jeg skal ut i perm 22 juni, så det begynner å haste med papirene. Jeg gjør det samme. Og så forklarer jeg bak at jeg arbeider fortsatt på samme sted.
Mamman til Sofia:-) Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Jeg skrev kun startdato og det holdt:)
Phillippa Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Skulle to det holder:) Sist gang tror jeg at jeg hadde pengene på konto før jeg hadde fått noen som helst bekreftelse på at de hadde mottatt og behandlet søknaden min. De hadde visst mye å gjøre:) Men så lenge søknaden gikk i orden er det det viktigste!
megh Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2011 Takk takk takk takk :) Nå skal jeg løpe å levere papirene
Hortensia85 Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Jeg sendte inn søknadene i slutten av mars, og har ikke hørt NOE, så ringte i dag til NAV for å høre ka som skjer siden eg allerede har gått ut i permisjon...Da sa de at søknaden låg inne, den såg helt fin ut og at de hadde alt de trengte. Det var behandlingstid på 2 mnd så innen 1 juni burde eg ha fått et svar. Utbetalingen ville være den 25 mai og hvis ikke den var ferdigbehandlet til dess så ville eg få pengene inn på konto så fort den var ferdig, trengte ikke vente helt til den 25 juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå