Gå til innhold

Sliter med å få jenta mi på 4 uker til å sove på dagtid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sov godt på dagen en stund, men nå blir det verre og verre. Hun sovner aldri av seg selv, så må sitte med henne på fanget til hun sover godt, og så flytte henne over i vogna. Men, da våkner hun ganske kjapt etterpå. Sover kanskje max en halvtime, og da er hun fortsatt trøtt, og sovner igjen når jeg tar henne opp. Og sånn er det hele dagen...

Men, nå har jeg to barn fra før og, så kan ikke sitte med henne på fanget hele dagen. Har bare BabyBjørn bæresele, og den sovner hun ikke i.

Noen som har noen tips? Hun er jo bære 4 uker og trenger jo mye søvn på dagen enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sovner hun ikke i vogna hvis du triller en tur først? Jeg trillet en tur hver dag og han sov i 3 timer. Etterhvert sovnet han etter bare litt regning. Det funker fra 1-3 mnd, men de siste par ukene vil han bare sove på fanget. Håper det bare er en fase.

Skrevet

Nei, hun gjør ikke det heller :( Hun våkner og skriker i vogna også, desverre..

Skrevet

Hei du :)

Har tenkt endel på deg siden jeg fikk meldingen din...og håpet det gikk litt bedre med deg???

Jeg tror kanskje babyen din kan merke at du er sliten...og at du kanskje stresser med å få henne til å sove? Har du noen som kan avlaste deg litt? Min helsesøster tilbudte meg husmorvikar - har de det på helsestasjonen du hører til? Her er det slik at de kommer hjem til deg...og kan ta med seg den lille ut på trilletur slik at mamma`n kan gjøre noe annet - i ditt tilfelle kanskje sove litt? Har du de to andre barna i barnehage/skole?

Å hva med når du kjører bil da? Sovner hun godt da? Har du prøvd å sette på rolig, klassisk musikk og prøve å vugge henne litt i søvn i armene dine evt i babybjørnen? Tar hun smokk? Er hun god og mett når hun skal sove?

Jeg håper kanskje du fikk noen tips her kanskje??? Masse lykke til videre :)

Skrevet

Jenta mi ville bare sove i bæresjalet da hun var så liten, og det var egentlig ganske greit, for da fikk jeg armene fri til å få gjort litt andre ting imens. Hvis du ikke liker tanken på lange reimer og mye knyting kan jeg anbefale dette sjalet, det er HELT genialt- enkelt og godt i bruk=)

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=332

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...